וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליסרון ואשטרום רכשו חלקה של כור ב"חוצות המפרץ"

העיסקה בהיקף של 81.8 מיליון שקל כוללת את אחזקתה של כור במרכז המסחרי, דיבידנד בהיקף של 16.9 מיליון ש' והלוואת בעלים לחברת א.כ.א

חברת מליסרון, הנמצאת בבעלות יולי וסמי עופר, ואשטרום רוכשת את חלקה של כור נכסים במרכז הקניות "חוצות המפרץ" בצומת וולקן מפרץ חיפה בעסקה בהיקף של 81.8 מיליון שקל.

מרכז הקניות המוחזק כיום על ידי עופר נכסים, אשטרום וכור בשעור של 33.3% כל אחד, יוחזק לאחר השלמת העסקאות בשעור של 50% על ידי מליסרון ו- 50% על ידי אשטרום.

השתיים רכשו בחלקים שווים כשליש מהמרכז המסחרי תמורת כ-30.6 מיליון שקל. בנוסף, יזרימו שתי החברות לא.כ.א הלוואת בעלים של כ-33.9 מיליון שקל, כ-16.9 מיליון שקל חלקה של כל חברה, באמצעותה תיפרע א.כ.א הלוואת בעלים כלפי כור. בנוסף, תקבל כור דיבידנד מהעסקה בהיקף של 16.9 מיליון שקל.

"מליסרון ממשיכה ביישום האסטרטגיה העסקית לביסוס מעמדה כאחת מהקבוצות המובילות בישראל בתחום המרכזים מסחריים", אמרה ליאורה עופר, יו"ר מליסרון, "בהמשך לעסקה עליה דיווחה לאחרונה על רכישת קניון רמת אביב וקניון סביונים תרכוש החברה את חלקה של כור וחלקה של עופר במתחם חוצות המפרץ".

"חוצות המפרץ" הינו אזור מסחר מרכזי, המשרת בעיקר חנויות רשת ובתי עסק הדורשים שטחי מסחר גדולים. השטח הבנוי כולל כ- 53 אלף מ"ר. המתחם כולל רשתות כמו: סקאל, אוטו סנטר, אוטו דיפו, עמינח, ביתילי, טויס אר אס, שילב, אופטיקה הלפרין ועוד.

דמי השכירות שהניב המתחם המסחרי בשנת 2008 הסתכמו בכ-26.2 מיליון שקל. שיעור התפוסה במתחם המסחרי, על פי דו"חות 2008, עמד על כ-89%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully