וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח את חברתו כי ביקשה להיפרד ממנו

רמי שני

16.4.2009 / 14:07

אילן פאיס, בן 19, מואשם כי דקר למוות את זוגתו לחיים לאחר שבין השניים התפתח ויכוח בעקבות דרישתה שהוא יעזוב את ביתה

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, הוגש כתב אישום נגד אילן פאיס, באשמת רצח חברתו לחיים, אליאונורה גולדשטיין, בת 36, אם לילד בן 8. מכתב האישום עולה, שבין השניים התפתח ויכוח ביום שישי לפני כשלושה שבועות, בשעת בוקר מוקדמת. בעקבות הוויכוח, דרשה האישה מבן הזוג, לעזוב את הבית. פאיס, בן 19, עזב את הבית אך שב בשעות אחר הצהרים ובעזרת מכשירים חדים שמצא בדירה, הוא דקר את גולדשטיין 50 פעם ונמלט מהמקום.

אחרי כשלוש שעות, הוא התקשר למגן דוד אדום וטען, ששמע משכנים על כך שהאישה נדקרה. אנשי מד"א יצאו לזירת האירוע, ברחוב יהודה המכבי באשדוד והזעיקו את המשטרה. האישה נמצאה כשהיא מתבוססת בדמה. הצוות הרפואי ניסה לבצע בה החייאה אך ללא הצלחה, ורופא קבע את מותה.

קרוביה סיפרו לחוקרי המשטרה, שהם שמעו מפי פאיס שהוא "אוהב אותה מאוד ואם היא תעשה דבר מה לפגוע בקשר ביניהם, הוא יהרוג אותה". חברתה של גולדשטיין סיפרה ששמעה מפיה על חששה מבן זוגה לחיים: "היא התקשרה אלי וסיפרה שהיא מפחדת, שרע לה ושהיא רוצה לבוא, אבל היא חוששת שהחבר ינקום בה" סיפרה הידידה, "כשהדלקתי נרות שבת, התקשרתי אליה ושמעתי מפיה בקול חלוש, שמה שהיא חששה ממנו קרה ושהיא הולכת למות. כשהגעתי לבית, כבר היו בו שוטרים ומגן דוד אדום".

על האיומים כלפיה, שמעו חוקרי המשטרה גם מחברות אחרות של גולדשטיין. החוקרים יצרו קשר עם פאיס ושמעו ממנו שהוא נמצא בבית סבתו עם הילד. צוות משטרה יצא אליו ומצא אותו פצוע בידו. כתב האישום נגדו, הוגש היום על ידי עורכת הדין טל אדיר כהן, סגנית בכירה לפרקליטת המחוז הדרומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully