וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב חגגה מאה לעיני רבע מיליון צופים

ליה פן

4.4.2009 / 23:10

חגיגות שנת המאה לעיר תל אביב, העיר העברית הראשונה נפתחו בכיכר רבין במופע ענק. 250 אלף צופים גדשו את הכיכר

מערכת וואלה!

( צילום: יונתן אופק, עריכת וידאו: איילת שולמן)

250 אלף צופים ו-1200 משתתפים לקחו היום (שבת) חלק במופע הפתיחה של חגיגות המאה לתל אביב יפו בכיכר רבין, שכלל מפגן מרשים של מוסיקה, תאורה ופירוטכניקה.

ההכנות למופע הפתיחה ארכו שלושה חודשים והשתתפו בו ברי סחרוף, מירי מסיקה, מתי כספי ושלמה גרוניך, אלונה דניאל, להקת מוניקה סקס, דנה אינטרנשיונל ודני רובס בליווי התזמורת הפילהרמונית בניצוחם של זובין מהטה ואילן מוכיח.

מיד לאחר נאום הפתיחה של ראש העירייה רון חולדאי, עלה לבמה ברי סחרוף ובציע את השיר "יום הולדת", שעל אף שכנראה לא נכתב לכבוד תל אביב, כפי שאמר חולדאי, "הוא מוקדש הערב לה". אחריו עלתה לבמה מירי מסיקה וביצעה את השיר "תנו לנו יד ונלך" יחד עם מאתיים שחקנים ומקהלות בבגדים תקופתיים מימי הקמת העיר לפני מאה שנים ועד היום. שלמה גרוניך ומתי כספי ביצעו את השיר "ציור" כשמאחוריהם שקופיות של חוף תל אביב. המופע המשיך עם רקני להקת "טררם", מקהלת "בת קול" עם השיר "עיר לבנה", זמרי אופרה והמנוני קבוצות הכדורגל של תל אביב.

אלונה דניאל שרה את "על גגות תל אביב" יחד עם להקות שניצבו על גגות הבניינים שסובבים את הכיכר, מוניקה סקס שרו את להיטם "מכה אפורה", ואת הערב חתמו דנה אינטרנשיונל ודני רובס עם השיר על העיר ללא הפסקה – "לא נרדמת תל אביב".
בסיום המופע התקיימה מסיבה בכיכר וברחובות הסובבים אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully