וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה וחצי מאסר למבצע מעשה מגונה בקטינים

קובי מנדל

23.3.2009 / 16:55

אלכסיי סייצוק הורשע כי נהג לבצע מעשים מגונים בילדיה של ידידתו. ביהמ"ש: "מתבקשת במקרה זה ענישה מחמירה בשל חומרת העבירות"

18 חודשי מאסר בפועל ושנת מאסר על תנאי נגזרו היום (שני) על אלכסיי סייצוק, רווק בן 37 ממגדל העמק. סייצוק הורשע על פי הודאתו במסגרת הסדר טיעון בעבירה של מעשה מגונה בקטינים בני 9, 13 ו-15.

הפרשה ארעה בחודש מאי 2008 כשסייצוק אירח את הילדים ביחד עם אמם, בביתו במגדל העמק, האם וילדיה נשארו לישון אצל סייצוק. במהלך הלילה ישן סייצוק עם אחד המתלוננים במיטתו, וביצע בו מעשה מגונה. באירוע נוסף, בחודש יוני 2008, התארח הנאשם אצל אמם של המתלוננים בביתם. במהלך שהותו, לקח את האח האחר לפארק סמוך לבית ועלה עימו למגלשה. שם דרש ממנו לגעת באיבר מינו וזה נענה לדרישתו.

בהמשך החודש ביקר סייצוק שוב בבית המתלוננים ושוב ביצע מעשים דומים באחד האחים ובבן דודו. במהלך הלילה ישן הנאשם במיטה יחד עם אחד המתלוננים ובן דודו בן ה-13. סייצוק נגע בגופם של השניים עד שאחד עזב את החדר, בעוד הוא ממשיך במעשיו בצעיר שנותר עימו.

השופט אילן שיף ציין כי רצף המעשים של סייצוק מדבר בעד עצמו, וכשמצרפים לכך את הסכנה הגבוהה שהוא יחזור על מעשיו, "מתבקשת במקרה זה ענישה מחמירה, הן בשל חומרת העבירות והן ובעיקר, על מנת להגן על הציבור מפניו. בפרט, קיימת חשיבות להגנה על הציבור כאשר, כמו במקרה זה, מועד הנאשם לפגוע מינית גם בקטינים. אוכלוסיה זו, מטבע הדברים, פגיעה יותר וזקוקה להגנה מירבית.", אמר השופט.

מנגד, התחשב השופט בנסיבות מקלות שונות ובפרט בנכותו הפיסית והשכלית של סייצוק, נכות בשיעור גבוה של 75%. הוא ציין כי אמנם הקביעה לפיה הנאשם סובל מפיגור שכלי קל, אינה מקובלת ככל הנראה על שירות המבחן, אך היא מקבלת חיזוק בראיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully