וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי בעצם אכפת אם צה"ל הורג חפים מפשע?

פאיז עבאס

20.3.2009 / 8:36

עדויות החיילים על שהתרחש בעזה לא באמת זיעזעו את פאיז עבאס. מי שרצה לדעת, ידע גם קודם, ואת הישראלי המצוי זה גם לא יעניין עכשיו

כשקראתי כאן, בוואלה! חדשות, להפסיק את הטבח שמתרחש בעזה. לא מעט קוראים דרשו לשלול את אזרחותי או לגרשני לאחת ממדינות ערב. רבים גם דאגו להזכיר שצה"ל הוא הצבא המוסרי ביותר בעולם, ושבניגוד לחמאס הוא לעולם לא יפגע בכוונה בחפים מפשע.

האמת על הצבא המוסרי ביותר בעולם מתחילה להתבהר עכשיו, וזאת מפי החיילים שהשתתפו במלחמה האכזרית על עזה. עדויות החיילים על חיסול משפחות, על אמהות וילדיהם הקטנים שגורשו מבתיהם ובמהלך יציאתם נורו מאותם החיילים שהשתלטו על הבית, ודוגמאות אחרות מזעזעות. אותם חיילים הדגישו, שהם עצמם לא מרגישים מוסריים, וזאת בגלל שפגעו בחפים מפשע.

לא רואים, לא יודעים

במהלך המלחמה הקדשתי שעות רבות לצפייה בשידורים החיים מעזה, גם שוחחתי עם חברים שסיפרו לי על הזוועות. שמעתי מהם על הריגת הילדים, ועל חיסול משפחות שלמות שישבו בבתיהם ולא היו קשורות בשום צורה למלחמה. אבל במדינת היהודים, מדינת עם הספר של העם המוסרי ביותר בעולם, לא רצו להאמין לתמונות שיצאו מעזה, ובעצם גם לא רצו לראות אותם. בערוצי הטלוויזיה בישראל עורכי החדשות החליטו שלא לשדר את התמונות האלה, ובחוצפה ישראלית אופיינית הפרשנים והעיתונאים המקומיים הפכו להיות שופרו הארוך של דובר צה"ל. הם גם טענו, הישר מגרונו של דובר צה"ל אבי בניהו, שערוצי הטלוויזיה אלג'זירה, רמתאן, ואלערבייה מביימים תמונות קשות, והיו מי שהציעו למנוע מאותן רשתות מלשדר מישראל. הגדיל לעשות פרשן אחד שקרא לעצור עיתונאי פלסטיני, מי שאמור להיות קולגה שלו, שהעז לדווח על המהלך הקרקעי ברצועה לפני שניתן אישור הצנזורה. עיתונאים כאלה הם בושה למקצוע העיתונות.

אף מטרה לא הושגה, חוץ מלהרוג עוד פלסטינים

כעת, למרות העדויות החדשות, דובר צה"ל והדוברים מטעמו בדמות עיתונאים ופרשנים, לבטח ייצאו להגנת אותם חיילים ומפקדים. להערכתי לא תוקם ועדת חקירה צבאית או חיצונית שתחקור את שנעשה בעזה, ולא תבדוק מדוע נרצחו למעלה מ 430 ילדים ומספר דומה של אזרחים חפים מפשע. זאת מהטעם הפשוט שמדובר בפלסטינים, וכל פלסטיני מת הוא הישג למדינת ישראל.

מדינת ישראל לא השיגה אף מטרה ממטרות המלחמה, הטילים ממשיכים ליפול על שדרות ואשקלון ומקומות אחרים, גלעד שליט עדיין מוחזק בשבי, הפופולאריות של החמאס עולה, וישראל נאנסה לנהל משא ומתן עם הנהגת הארגון בתיווך מצרי. מי ששלם את המחיר הכבד של המלחמה היו אלה שנהרגו מהצד הפלסטיני והישראלי. חבל שבמדינת ישראל ממשיכים לטמון את הראש בחול, ולא רואים את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully