וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון מגי שוחרר מעירוני נהריה

1.3.2009 / 10:32

הקבוצה המתפוררת החליטה לשחרר משורותיה כל שחקן שיחפוץ בכך, והפורוורד ארון מגי היה הראשון לעזוב. סוכנו: "נגיש תביעה על חוזהו"

דרכיהם של עירוני נהריה והפורוורד האמריקאי ארון מגי נפרדו. השחקן להשתחרר מחוזהו בעירוני נהריה, והנהלת הקבוצה אישרה כי הוא יהיה מחוץ לסגל בערב (ראשון) נגד בני השרון (19:40). בנהריה ביקשו מהשחקנים והצוות המקצועי לקצץ 30% מהחוזה, ומגי סירב. גורם בנהריה מסר הבוקר (ראשון): "העסק בפירוק סופי, קיבלנו אתמול החלטה שכל מי שירצה לעזוב, יוכל לעשות זאת. ארון מגי ביקש כבר אתמול לעזוב, ואכן עזב. אני לא יודע אם נופיע למשחק בשבוע הבא נגד רמת גן, כי אולי לא יהיו לנו שחקנים. אין שום ערך ספורטיבי למשחק נגד בני השרון הערב". סוכנו של מגי, רוני לופו, מסר הבוקר: "ארון מגי שוחרר אמש מנהריה. אנחנו נגיש תביעה לבוררות באיגוד הכדורסל על הפרה חד צדדית של החוזה שלו. לבי לבי על נהריה".

מגי מנהל מגעים עם מספר קבוצות, ביניהם קבוצות בליגת העל. הפועל ירושלים דחתה בעבר את השמועות על מעבר אפשרי של מגי לשורותיה, מאחר שהשחקן היה תחת חוזה, אך כעת ישנה אפשרות לגיא גודס לצרף את הפורוורד לשורות קבוצתו. גם הפועל גלבוע/גליל בין הקבוצות שמעוניינות בפורוורד. באימון שערכה אמש (שבת) נהריה, נעדרו מלבד מגי גם יוגב אוחיון החולה ורון לואיס הפצוע. השניים לא ישחקו נגד בני השרון.

יו"ר מנהלת ליגת ווינר, אבנר קופל, נפגש אמש בנהריה עם ראש העיר, ג'קי סבג, ועם הנהלת עירוני נהריה, כדי לקדם את תוכנית ההבראה שתאפשר לקבוצה להמשיך ולהתקיים העונה, וגם בעונה הבאה בליגת העל. קופל וסבג דנו באפשרויות, ובמנהלת מקווים שעד מחר תהיה התוכנית גמורה בהסכמתו של ראש העיר, שמהווה דמות מרכזית שפועלת להצלת הקבוצה. סבג, שעושה מאמצים כבירים לסייע לקבוצה, כבר עבר על התוכנית.

עדכון ראשון: 09:36, 01/03/09
עדכון אחרון: 10:32, 01/03/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully