וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "ארכיב ממשלת ימין בהקדם"

16.2.2009 / 15:02

יו"ר הליכוד אמר בישיבת סיעתו כי ירכיב ממשלה על בסיס המחנה הלאומי ויפנה למפלגות אחרות ובראשן קדימה. בגין: "הציבור הביע אי אמון בממשלת קדימה"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: רן צימט)

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו התייחס היום (שני) בישיבת סיעת הליכוד לעניין הרכבת הקואליציה. "אנחנו נמצאים בפני אתגרים רבים. ממערב מתקרב הצונאמי הכלכלי, בצפון נערמים הטילים, בדרום יורים טילים ואילו ממזרח אירן מתקדמת לקראת פיתוח פצצה גרעינית. שאומה עומדת מול אתגרים כאלה היא צריכה להחליט על דרכה והבוחר הישראלי החליט. הוא דחה את הדרך של הממשלה הנוכחית וקבע שהמחנה הלאומי ברשותנו ירכיב את הממשלה הבאה".

לדברי נתניהו, "אני מתכוון להרכיב את הממשלה בהקדם עם הבסיס של מפלגות המחנה הלאומי ולפנות למפלגות אחרות ובראשן קדימה. אני מאוד מקווה שיו"ר קדימה ציפי לבני תיענה לקריאתי זו, אבל בכל מקרה אני מתכוון להרכיב את הממשלה בהקדם".

הח"כ המיועד בני בגין אמר בישיבה, כי "הבאנו את ממשלת קדימה לבית הדין של הבוחר ופסק הדין הוא מוחץ: אי אמון לדרך הקודמת והמספרים מדברים בעד עצמם". עם זאת הוסיף בגין כי במידה שתקום ממשלת ימין צרה תיקים מסוימים יישארו פתוחים כדי לאפשר לעוד גורמים להצטרף לממשלה בהמשך.

ח"כ גדעון סער אמר, כי "נתניהו הוא היחיד שתוך כדי מערכת הבחירות, מפלגות אחרות הביעו בו תמיכה. כבר עתה 45 ח"כים הודיעו שימליצו על נתניהו להרכיב את הממשלה ואנחנו מקווים ששתי סיעות נוספות יעשו אותו הדבר. כבר עכשיו ברור שמספר הממליצים על נתניהו יהיה גדול ממספר הממליצים על לבני".

ח"כ סילבן שלום אמר בישיבה, כי "העם אמר שהוא רוצה שנוביל דרך אחרת. לבני שדיברה על פוליטיקה נקייה, עושה הכל כדי לחבל בהליך הפוליטי התקין אנחנו רוצים לסיים את ההליך הזה בזמן הקצר ביותר. נפעל להרכיב ממשלה באופן מהיר". לדבריו, "נפנה גם לקדימה ולעבודה ואז נבחן האם מה שמנחה את קדימה זה השיקול האישי או הלאומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully