וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ההורים ידעו על ההתעללות ושתקו

עדי שמחוביץ

15.2.2009 / 11:20

זוג חרדים נאשם בשיתוף פעולה עם התעללות מינית מצד הדוד בשני ילדיהם. "הנאשמים חדלו לדאוג לבריאות ילדיהם ולא מנעו התעללות"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: ענת ברק. קריינות: אילן שניג)

כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) בבית המשפט המחוזי בירושלים נגד זוג הורים חרדים, באשמת שיתוף פעולה עם התעללות פיזית ומינית בשני ילדיהם, בני 10 וארבע, על ידי אחיה של האם, בן 40. על פי כתב האישום, ההורים נהגו להיעזר בדוד בהשגחה על שני הילדים. בן היתר נהג הדוד לקחת את הילדים לגנים ציבוריים, לסידורים שונים ועזר בהשכבתם לישון.

מכתב האישום עולה, כי במספר רב של הזדמנויות ראתה האם את הדוד משכיב את בנה הגדול על מיטה, מתחכך בו מעל לבגדים על מנת להגיע לסיפוק מיני, נוגע באיבר מינו ומבצע בו עבירות מין נוספות, כל זאת כשהילד בוכה וצועק. בנוסף, נהג הדוד להכות ולצבוט את הילדים ולגרום להם לחבלות. באחדים מן המקרים חילצה האם את בנה, ובמקרים אחרים נמנעה מלהתערב, למרות בכיו.

למרות היותם עדים למעשים, הסתפקו ההורים באיומי סרק כלפי הדוד מעת לעת, ולא פנו לרשויות כדי לדווח על מעשיו. כמו כן, הם לא נקטו צעדים של ממש כדי למנוע את הישנות הפגיעות.

"במעשיהם המתוארים לעיל, חדלו הנאשמים מלדאוג לבריאות ילדיהם הקטינים, ולמנוע והתעללות בהם על ידי ש' (הדוד), ובכך התעללו בקטינים שתחת אחריותם במחדל, הפרו את חובתם כהורים, והפרו את חובתם לדווח אודות עבירות מין שבוצעו בקטינים וחסרי ישע שתחת אחריותם", נכתב בכתב האישום. ההורים נאשמים בהתעללות בקטין וחסר ישע על ידי אחראי ובהפרת חובת הדיווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully