וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינקוביץ' לפדרר: "תתעסק בעניינים שלך"

הסרבית ענתה לביקורת שהפנה השוויצרי כלפי טניס הנשים: "למה הוא דוחף את האף לעניינים לא לו". מארי ניצח את ליוביצ'יץ' ברוטרדאם

הקרב בין טניס הנשים לטניס הגברים מזמן לא היה סוער יותר. את ההוכחה לכך הביאה ילנה ינקוביץ' הסרבית, שפנתה פומבית לרוג'ר פדרר ואמרה לו כי עליו להתרכז בקריירה האישית שלו במקום לבקר את האחרים.

לפני חודש צוטט השוויצרי יוצא כנגד הדרך שבה מחשבים את הדירוג בטניס הנשים וטען כי שחקנית שאף פעם לא זכתה בגרנד סלאם לא צריכה להיות במקום הראשון בעולם. הדוגמא הממשית בטענה הזו הייתה כלפי ינקוביץ', שהובילה את הדירוג על אף שלא זכתה אף פעם באחד מארבעת הטורנירים הגדולים בטניס.

ינקוביץ', שהגיעה למקום הראשון בעולם בחודש אוגוסט, הפסידה בפעם היחידה שהגיעה לגמר גרנד סלאם באליפות ארצות הברית הפתוחה לסרינה וויליאמס בשנה שעברה. באליפות אוסטרליה האחרונה היא אף נעקצה כבר בשמינית הגמר כשנשלחה הביתה אחרי הפסד למריון ברטולי.

"להיות כנים, אני לא אוהבת לדבר על שחקנים, אני באמת מעדיפה להתמקד בעצמי", אמרה ינקוביץ' בראיון לרויטרס. בהמשך היא הביעה תמיהה מדוע פדרר מרגיש צורך לתקוף בזמן שיריבו, רפאל נדאל, שאוחז במקום הראשון, כל כך צנוע, כהגדרתה: "למה כל כך איכפת לו? אני לא אוהבת להכניס את האף שלי לעניינים לא לי. מה שאני אוהבת אצל נדאל שהוא אלוף נהדר, כל כך צנוע, תמיד הוא מדבר יפה לכולם, הוא מודל לחיקוי לכולם.

"פדרר הוא אלוף נהדר, אני לא רוצה להיכנס איתו למאבק, אבל למה זה עניינו, אני באמת לא מבינה. למה הוא צריך לעשות את זה". הסרבית גם ענתה לביקורת של השוויצרי על נובאק דג'וקוביץ', שפרש בגלל החום במלבורן: "אני לא חושבת שזה יפה לתקוף שחקנים אחרים. אם הוא פרש, כנראה שיש לו את הסיבות שלו, הוא יודע יותר טוב. אתה לא יכול לתקוף מישהו כשאין לך הוכחה וכשאין לך שום ראיה. לא הייתה לפדרר שום סיבה לפגוע בו ככה".

מארי ניצח בקלות את ליוביצ'יץ'

ובזמן שינקוביץ' יוצאת בטורניר פאריס להתקפה היוצאת דופן הזו, חברותיה לסבב משתדלות להתרכז במאבק על המשטח הקשה בטורניר, המחלק פרסים בסך 700 אלף דולר. אגניישקה רדוואנסקה (10 בעולם) לא השאירה שום סיכוי לאוקסנה ליבוטסובה (198) האוקראינית וניצחה אותה 1:6, 1:6 בדרך לסיבוב השני. אליסה קלייבנובה (27), שהפתיעה במלבורן את אנה איבנוביץ' והגיע לשמינית הגמר, עבדה יותר קשה אך ניצחה בסופו של דבר את סבטלנה פירונקובה (46) 2:6, 6:7. גם אליז קורנה (13) עלתה בזכות 1:6, 3:6 נגד אנסטסיה סבאסטובה (195).

בטורניר פטאיה (פרסים בסך 220 אלף דולר), בו תשתתף החל ממחר שחר פאר, העפילו שלוש מדורגות לשלב הבא. ורה זבונרבה (5 בעולם), שנעצרה בחצי הגמר באוסטרליה אחרי הפסד לדינארה סאפינה, השאירה מאחור את אנדראה קלפאץ' (133) עם 4:6, 3:6. קרוליין ווז'ניאקי (12) ניצחה גם היא בקלות 3:6, 0:6 את צ'אן יאנג-ג'אן (62). סיביל באמר (26) עבדה קשה יותר נגד אורסזולה רדוואנסקה (120) אך עלתה לסיבוב השני לאחר 4:6, 6:3, 1:6.

אצל הגברים, אנדי מארי הרשים בסיבוב הראשון ברוטרדאם, הולנד (פרסים בסך 1.445 מיליון יורו) כשניצח את איבן ליוביצ'יץ' 3:6, 2:6. גאל מונפיס ניצל פרישה של סטפאן בולי וניצח 4:6, 0:1. דויד פרר עלה גם הוא לאחר 6:3, 6:7, 5:7 על יורגן מלצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully