וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפץ מהאוטו בגלל קופסת סיגריות

נתיב נחמני

9.2.2009 / 19:03

פועל בן 20 קפץ מהרכב של מעסיקו משום שזה לא רצה לעצור בשביל לקנות סיגריות. הוא נפגע בראשו ופונה לבית חולים במצב קשה

תושב מזרח ירושלים כבן 20 קפץ היום (שני) מהרכב של מעסיקו תוך כדי נסיעה ונפגע בראשו. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים "הדסה עין כרם" במצב קשה.

הקריאה על האירוע התקבלה במוקד מד"א סמוך לשעה 16:00. "דיווחו לנו על פצוע בכפר אדומים וכשהגענו למקום מצאנו את הבחור כשהוא שוכב על הרצפה וסביבו המון רב של אנשים", סיפר לוואלה! חדשות הפרמדיק יוני הראל, "הוא היה במצב של אי שקט מוטורי, והיה אגרסיבי מאוד עד כדי כך שלא יכולנו לטפל בו".

לדברי הראל, אחד הסימפטומים שיכולים להתפתח כתוצאה מפגיעת ראש היא התנהגות אלימה של הפצוע. צוות הפרמדיקים נאלץ לאחוז את הפצוע בכוח ולהזריק לו חומרי הרדמה ורק אז הצליחו להעניק לו טיפול רפואי ולפנות אותו מהמקום.

על פי חקירת המשטרה הפצוע נסע ברכב בו נהג מעסיקו יחד עם שני פועלים נוספים. לאחר שסיימו לתדלק את רכבם בתחנת הדלק במישור אדומים והחלו בנסיעה, ביקש הפועל שנפצע ממעסיקו לעצור את הרכב כיוון שהיה מעוניין לקנות סיגריות. מעסיקו סירב ואז, על פי טענתו, קפץ הפועל מהרכב תוך כדי שהיה בנסיעה איטית. בוחני אגף התנועה של משטרת מחוז ש"י ממשיכים בחקירת האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully