וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשע בתאונת פגע וברח ונתפס נוהג בשלילה

נתיב נחמני

9.2.2009 / 15:15

בתום מרדף משטרתי נתפס פארס חג'יחיא, שרשיונו נשלל לפני כארבע שנים לאחר שדרס למוות מתנדב במשטרה

כארבע שנים לאחר שמוחמד פארס חג'יחיא, תושב טייבה בן 23 הורשע בתאונת פגע וברח במהלכה נדרס למוות מתנדב משטרה ורישיונו נשלל למשך 15 שנים, הוא נתפס אתמול (ראשון) בתום מרדף משטרתי כשהוא נוהג ברכב.

המרדף החל אתמול כשרס"מ יוסי דוקרקר, ראש צוות בילוש בתחנת טייבה הבחין בו כשהוא נוהג ברכב פרטי. "הכרתי אותו עוד מהתאונה שבה הוא דרס את המתנדב וכרזתי לו לעצור", סיפר רס"מ דוקרקר לוואלה! חדשות. "כרזתי לו 'מוחמד תעצור', אבל הוא מיד פתח בנסיעה מהירה, אז פתחתי במרדף אחריו וקראתי בקשר לכל הניידות באזור שיבצעו חסימות בדרך".

את מחסום המשטרה הראשון חג'יחיא עקף כשעלה על אי תנועה ונסע נגד כיוון התנועה עד שיצא משטחי העיר. גם כשהגיע לכביש העוקף של העיר, הצליח הנמלט לעבור מחסום משטרתי שני, אך במחסום השלישי כבר הספיקו השוטרים למתוח דוקרנים על הכביש. חג'יחיא עבר על הדוקרנים עם רכבו וכתוצאה מכך נוקבו שני הצמיגים הקדמיים של הרכב בו נסע. "אז הוא ירד לשביל עפר, איבד שליטה על הרכב והתנגש בעץ אקליפטוס", סיפר דוקרקר.

לדברי דוקרקר החשוד ירד מרכבו והחל להימלט רגלית עד שהשוטרים איבדו קשר עין איתו לאחר שנכנס לחצר בית סמוך. לבסוף, בסריקות שערכו איתר אותו דוקרקר כשהוא מסתתר במחסן. "כשנכנסתי למחסן הוא אמר לי 'חלאס יוסי, אני מצטער' וניגש אלי כדי שאעצור אותו". לאחר שנעצר הועבר חג'יחיא לחקירה במשרדי אגף התנועה של מרחב השרון. בהמשך היום יובא החשוד לבית משפט תעבורה בנתניה, שם יוגש נגדו כתב אישום והמשטרה תבקש את מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.

  • עוד באותו נושא:
  • פגע וברח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully