וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הדיח קטינות לעסוק בזנות בתוך בי"ס

עדי שמחוביץ

30.1.2009 / 12:13

על פי כתב האישום, תושב בית שמש ניצל שתי נערות והפך מבנה בבית הספר שבו הוא מתגורר לאתר קיום יחסי מין בתשלום

כתב אישום הוגש הבוקר (שישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים נגד תושב בית שמש בן 46. האיש, המתגורר במבנה בחצר בית ספר בעיר, מואשם בין היתר כי שידל שתי נערות לעסוק בזנות בתוך תחומי המוסד. כמו כן מואשם בן מוחה בעבירות של החזקת מקום לשם עיסוק בזנות והדחת קטין לסם מסוכן.

מכתב האישום שהגיש עורך הדין ירון מינטקביץ' מפרקליטות מחוז ירושלים, עולה כי הנאשם נהג לצרוך חשיש במבנה שבו הוא התגורר ולעיתים עשה זאת בנוכחות שתי הנערות שלא צרכו סמים עד לאותה תקופה. הנערות ביקשו ממנו לצרוך את הסם והוא נענה לבקשתן.

עוד עולה מכתב האישום כי באותה התקופה, נהג הנאשם לקיים יחסי מין עם שתי הנערות ושילם להן בתמורה לכך בין 50 ל-200 שקלים. מספר חודשים לאחר מכן, ביקשה אחת הנערות מהנאשם להכיר לה גברים, על מנת שתקיים עימם יחסי מין בתמורה לתשלום. הנאשם הכיר לנערה מספר גברים, עימם היא נהגה לקיים יחסי מין במבנה בית הספר במשך יותר משנה. הגברים שילמו לנערה בתמורה 150-200 שקלים.

לפני כחודשיים, ביקשה גם הנערה השנייה מהנאשם שיכיר לה גברים, על מנת שגם היא תקיים עימם יחסי מין בעבור תשלום. בכתב האישום צוין כי הנערה שהפכה בתקופה זו לבגירה, סיכמה עם הנאשם כי תגבה סכומים בין 200 ל-300 שקלים. במשך כחודשיים קיימה הנערה יחסי מין תמורת תשלום בתיווכו של הנאשם. במהלך התקופה, המשיך הנאשם לקיים עם הנערה יחסי מין וסיפק לה סם מסוג קוקאין.

הפרקילטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה כי לנאשם הרשעות קודמות רבות בעבירות רכוש, סמים ואלימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully