וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה אלף מילים

29.1.2009 / 12:11

אביבה אבן זהר צילמה את האנשים שמיטיבים לתאר את העיר במילים, בלי איפור ובתאורה טבעית. קלוז אפ על הסופרים והמשוררים התל אביבים

פורטרטים של עמוס עוז, אבירמה גולן, מאיר ויזלטיר, יהודית קציר, שמעון אדף, נתן זך, דני קרמן, אהרון מגד, רוני סומק, אורלי קסטל-בלום וסופרים ומשוררים רבים אחרים מופיעים ב"דיוקנאות: קלוז אפ תל-אביבי"- תערוכה שנערכת בשיתוף של מרכז תרבות בית אריאלה ואתר מנהלת המאה. התערוכה כוללת 31 צילומי צבע (בגודל 100/70 ס"מ) של סופרים ומשוררים מובילים, שצולמו על ידי הצלמת אביבה אבן זהר בתאורה טבעית, ללא בימוי וללא איפור.

בחודשים האחרונים נפגשה אבן זהר עם היוצרים ושהתה במחיצתם, בניסיון לבטא את דמותם בדיוקן אישי מצולם. התערוכה, שאוצרת חוה ליבר, מציגה גלריה של סופרים ומשוררים שלכולם קשר הדוק לתל אביב-יפו. חלק מהיוצרים בחרו להצטלם בפינת העבודה, אחרים במקומות שונים בעיר - בדגש על אתרים המופיעים ביצירתם. העבודות המוצגות בתערוכה הן רק הספתח לפרויקט כולל, שמטרתו לתעד את הסופרים והמשוררים הפועלים בעיר ובכך לספק מכלול חזותי ליוצרים בה.

בערב הפתיחה (ה' 5.2, 19:30), שייערך במרכז תרבות בבית אריאלה (שד' שאול המלך 25), יקריאו מיצירותיהם סופרים ומשוררים המופיעים בתערוכה ובהם - דודו בוסי, מאיה בז'רנו, ישראל בר-כוכב, אבירמה גולן, דורית זילברמן, אמנון ז'קונט, סביון ליברכט, נאוה מקמל-עתיר, רוני סומק, יהודית קציר, דני קרמן ועוד. שלמה גרוניך יבצע את השיר "יש לי סימפטיה" (שכתב מאיר ויזלטיר). מנחה: יונתן יבין. התערוכה תוצג עד ה-31.3.09.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully