וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצנזורה בחמאס מגיעה גם לפורומים

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

13.1.2009 / 13:41

הפורום הרשמי של חמאס מתגייס למערכה: משתתפי הפורום נקראו שלא לפרסם את שמות ההרוגים של הזרוע הצבאית ומספרם

בחמאס מסתירים את מספר אנשי הזרוע הצבאית של הארגון שנהרגו בקרבות עם חיילי צה"ל ואת שמותיהם. בימים האחרונים הוראתה של הנהגת חמאס, שלא לחשוף את שמות ההרוגים, מצאה את דרכה גם לפורום המרכזי של חמאס באינטרנט. במקביל ממשיך חמאס להפיץ שמועות חסרות בסיס על פיצוץ טנקים ישראלים ועל אבידות כבדות לצה"ל.

מנהלי הפורום paldf.net הורו למשתתפים בדיונים השונים שלא לחשוף שמות של פעילים בזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, שנהרגו במהלך הקרבות עם צה"ל, ולא לגלות כמה נהרגו. בחמאס, כך נראה, חוששים מכך שמשתתפי הפורום ידליפו את האמת סביב המספר הגבוה של הרוגי חמאס ובכך יחזקו את ישראל ויחלישו את הארגון.

היום (שלישי) בבוקר, למשל, כתב אחד המשתתפים בפורום כי "בדיר אל-בלח נהרגו 37 פלסטינים, מתוכם 30 פעילי עז א-דין אל-קסאם". בתגובה ענה לו בזעם אחד מהמשתתפים הוותיקים בפורום: "מיליון פעם אמרו בפורום שלא להזכיר שום דבר על השהידים של הזרוע הצבאית של חמאס!". בנוסף, גולשים רבים כועסים על גולשים אחרים שמציינים שמות של פעילי חמאס שנהרגו.

בתוך כך, ארגון חמאס ממשיך להפיץ מידע שקרי אודות האבידות בנפש וברכוש שהסב לכוחות צה"ל ברצועה. בארגון הודיעו כי הרגו חיילים רבים, ביניהם קצינים בכירים, השמידו טנקים ונגמ"שים ישראלים והצליחו לפגוע בבסיסי צה"ל רבים כגון תל נוף, חצרים וחצור. בנוסף טוענים בארגון כי מאז אתמול הם מצליחים להדוף את חיילי צה"ל מכניסה קרקעית לעיר עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully