וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ששי הפסיד לקשת

ענת קם

22.12.2008 / 13:17

בית המשפט מחק תביעה שהגיש זבולון מושיאשוילי נגד קשת וקופרמן הפקות, בה טען כי היו לו זכויות בתוכניתו של אורי גלר

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה בשבוע שעבר את תביעתו של השחקן זבולון מושיאשוילי נגד קשת, קופרמן הפקות ושי נשר בעניין תכניתו של אורי גלר. לפני כשנתיים תבע מושיאשוילי יחד עם חברת מעין הפקות את קשת, קופרמן ונשר בטענה שהגה את הרעיון לתכנית "היורש" עם אורי גלר אך קשת "עקפה" אותו והעלתה את התכנית שלא באמצעותו.

בתביעה נטען, כי בין מושיאשוילי, מעין הפקות ואלפא מג'יק נערך הסכם לפיו אלפא מג'יק העבירה זכויות בתכנית טלוויזיה שהגתה, בכיכובו של אורי גלר, תמורת 10% מסכום המכירה לכל גורם משדר בישראל. בית המשפט התבקש להצהיר בתביעה כי ההסכם נחתם בין התובעים ובין עצמם והיה תקף עד למועד פקיעתו. קשת, קופרמן הפקות ושי נשר, טענו בבית המשפט כי הנתבעים אינם צד להסכם ובמסגרת התביעה לא הועלתה כל טענה עובדתית בנוגע למעורבותם בעריכת התכנית או לאחריה. לפיכך, הגישו הנתבעים בקשה לסילוק התביעה על הסף אשר התקבלה על ידי בית המשפט.

רשם בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט אבי זמיר, כתב בהחלטתו: "אני מסכים עם טענות המשיבים בבקשתם, מראשית עד אחרית, בדבר חוסר הבהירות המאפיין את התובענה, לגבי חלקם של המשיבים במסכת העובדתית (שהיא עצמה אינה לחלוטין ברורה), וכן לגבי טיב הסעד המבוקש ומשנעותו כלפי המשיבים... בתגובת המבקשים לא מצאתי כל טעם המצדיק לאפשר את בירורה של תובענה שתוכנה ומטרתה כה מעורפלים". מושיאשוילי חוייב בתשלום הוצאות משפט בסך 10,000 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully