וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפו ישחק בגארפורת' טאון האנגלית

המגן בן ה-38, שאשתקד עוד שיחק במילאן, הסכים להצטרף לקבוצה מהליגה ה-8 באנגליה לפני הפרישה. סוקרטס וקארקה עשו זאת לפניו

רק בעונה שעברה הוא עוד שיחק במילאן, ברזומה שלו הנפה של שני גביעי העולם במדי נבחרת ברזיל, ועכשיו מגיע קאפו לליגה השמינית באנגליה. המגן הימני, קאפו, בן 38, צפוי להצטרף בחודש ינואר לקבוצת גארפורת' טאון, המשחק בליגה חובבנית - השמינית בדירוג באנגליה.

גארפורת' טאון מייצגת עיירה קטנה ליד לידס, וקאפו אמור להצטרף לקבוצה ולשחק מספר משחקים. מי שאחראי על המהלך המפתיע הוא סיימון קליפורד, הבעלים של המועדון. קליפורד מנהל בית ספר לכדורגל שפועל בשיטות ברזילאיות, ממנו יצא בלם מנצ'סטר סיטי, מיקה ריצ'ארדס. הוא ידוע בקשריו הטובים בכדורגל בברזיל והצליח לשכנע את קאפו להגיע לאנגליה לפני הפרישה.

"הוא רק בן 38 ובעונה שעברה עוד שיחק במילאן", אמר קליפורד, שגם אימן בעבר את סאות'המפטון לתקופה קצרה. "הוא יגיע באפריל וישחק מספר משחקים איתנו. זה יהיה כבוד שמישהו כמוהו ילבש את החולצה שלנו, ואני בטו שהוא יוסיף לנו במגרש", הוסיף קליפורד. אגב, קאפו לא יהיה הברזילאי הראשון בגארפורת' טאון. סוקרטס וקארקה האגדיים לבשו את מדי הקבוצה במהלך שנת 2004.

קאפו הוא שיאן ההופעות של ברזיל בכל הזמנים עם 142 הופעות. הוא זכה עם הנבחרת במונדיאלים ב-1994 וב-2002. במהלך הקריירה שלו הוא שיחק במדי סאו פאולו, ז'ובנטודה, סראגוסה, פלמייראס, רומא ומילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully