וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמת המייל השקרי על במבה: "מתנצלת אם הזקתי"

איילה צורף

18.12.2008 / 14:16

עובדת חברת HP, שיזמה את המייל השקרי על קשר בין צריכת במבה לתמותת תינוקות, שלחה מייל נוסף בו היא מתנצלת על הנזק שהסבה

עובדת חברת HP, שיזמה את שליחת המייל השקרי אודות הקשר בין צריכת במבה ותמותת תינוקות, הוציאה אתמול בלילה מייל נוסף, באותה תפוצה שבה נשלח המייל הראשון: תפוצת עובדי חטיבת התוכנה של HP.

במייל השני ששלחה העובדת - מהנדסת תוכנה - נכתב: "בהמשך למיילים ששלחתי אליכם מוקדם יותר היום, אני מבקשת לעדכנכם שמשרד הבריאות הודיע לפני זמן מה שהשמועות על הקשר בין תחלואת התינוקות לבין במבה של אסם הינן חסרות כל שחר".

עוד היא כותבת: "אני מתנצלת אם המיילים ששלחתי מוקדם יותר היום גרמו למישהו נזק או עוגמת נפש. אם וככל שכך קרה, לא זו היתה כוונתי. אם וככל שהרחבתם תפוצה למיילים הקודמים שלי, אבקש שתפיצו לאותם נמענים גם את ההודעה הזו."

ככל הנראה קיבלה עובדת HP ייעוץ משפטי שבמסגרתו יעצו לה להתנצל באותה תפוצה שבה נשלח המייל המקורי. זאת, לאור ההחלטה של אסם, יצרנית ומשווקת במבה, להגיש תלונה במשטרה שתחקור את האשמים, בשל כך שהמייל הביא לירידה במניית אסם.

בניגוד למייל הראשון שהיא שלחה, שהתריע על קשר בין צריכת במבה לתמותה הבלתי מוסברת של תינוקות, מייל שעבר כאשר בשדה קוצים, אזי המייל ההתנצלות וההבהרה, לא הצליח להגיע להרבה אנשים. למעשה, משיחות עם מספר אנשים שקיבלו אתמול את המייל נגד במבה עולה כי אף אחד מהם לא קיבל את המייל המתנצל.

  • עוד באותו נושא:
  • במבה
  • אסם
  • hp

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully