וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריימריז ב"ישראל חזקה": בוחרים באינטרנט

פנחס וולף

10.12.2008 / 20:46

חברי המפלגה, בראשות ד"ר אפרים סנה, תבחר את רשימתה באינטרנט. 73% מהמתפקדים כבר מימשו את זכותם להצביע

מפלגת "ישראל חזקה", בראשות ד"ר אפרים סנה עורכת היום (רביעי) פריימריז פתוחים ברשת האינטרנט. חברת Scepia, המפעילה את אתר המפלגה, אחראית על ההוצאה לפועל של מנגנון ההצבעה באתר, שאובטח והוצפן בטכנולוגיות חדשניות. "הרעיון מאחורי הפריימריז באינטרנט הוא שכל אחד ממתפקדי המפלגה מצביע בנוחות ממחשב ביתו, ללא השפעות חיצוניות, ומרצונו הטוב והחופשי", אמרו בחברה המפעילה.

עד השעה 17:00 כבר מימשו 73% ממתפקדי המפלגה את זכותם להצביע. לדברי דובר "ישראל חזקה", תום וגנר, "בניגוד לפריימריז שראינו בליכוד ובעבודה, הבחירות המקדימות של 'ישראל חזקה' יהיו נקיות מניסיונות שידול ושחיתויות למיניהן. הרעיון מאחורי הפריימריז באינטרנט הוא שכל אחד ממתפקדי המפלגה מצביע בנוחות ממחשב ביתו, ללא השפעות חיצוניות, ומרצונו הטוב והחופשי".

"האתר של מפלגת "ישראל חזקה" פותח על בסיס מערכת ניהול תוכן מתקדמת ביותר בארץ", מסביר אורי ירון, סמנכ"ל השיווק של Scepia. "מנגנון ההצבעה שבאתר מאובטח ומוצפן בטכנולוגיות חדשניות ועבר בקרה מצד חברת אבטחת המידע To Be Secure. מהלך ההצבעה יהיה פשוט, מהיר וקל ויוכל להתבצע מהמחשב בבית או מהמשרד. לאחר הזנת ת.ז וקוד סודי, יפתח בפני המצביע מסך אפשרויות בו יראה את תמונותיהם של 11 המועמדים האפשריים ויתבקש לסמן את שבעת המועדפים עליו. זמן קצר לאחר השעה 22:00, זמן סגירת הקלפי המקוונת, תספק Scepia ליו"ר המפלגה, ד"ר אפרים סנה, את התוצאות הסופיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully