וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעכשיו אהוד ברק הוא גם מנהיג

פנחס וולף

7.12.2008 / 17:49

אחרי ששלטי החוצות של העבודה הצהירו כי ברק לא טרנדי, נחשף חלקו השני של הקמפיין המתרכז ב"מנהיגותו" של יו"ר העבודה

יועצי התקשורת והאסטרטגיה של מפלגת העבודה חשפו היום (ראשון) במסיבת עיתונאים את השלב הבא בקמפיין הבחירות לכנסת. אחרי הסיסמאות השליליות שיוחסו לברק בתחילת הקמפיין ובהן "לא טרנדי", "לא סחבק" ו"לא נחמד", תופיע מעכשיו מילה אחת הממחישה לפי יועצי התקשורת של ברק את מנהיגותו.

היועץ האסטרטגי של מפלגת העבודה מורדי עמר, שהציג היום את החלק השני בקמפיין, אמר כי "גמרנו לשווק את האריזה ונכנסנו לשלב המהות. נדבר על המנהיג, על איכויותיו ועל הדברים שיכריעו את הבחירות". במפלגת העבודה מקווים שהקמפיין המדובר יסייע להעלאת התמיכה מקרב הציבור הרחב ויבוא לידי ביטוי בסקרים הקרובים.

יועץ התקשורת של מפלגת העבודה שלום קיטל, התייחס לעימות שהתפתח הבוקר לפני ישיבת הממשלה בין שרת החוץ ויו"ר קדימה ציפי לבני ליו"ר העבודה ברק בנוגע להמשך הרגיעה בעזה. ברק אמר טרם פתיחת הישיבה כי "המצב בעזה מוכר. המציאות דורשת שיקול דעת ואחריות. אני מודע לסבלם של האנשים. הפעולה לא תברח, האחריות היא עלי". לבני אמרה בתגובה כי "אין רגיעה, יורים על אזרחי ישראל. ביום שאישרנו את הרגיעה, היתה החלטה שישראל צריכה להקפיד עליה".

בנוגע לעימות בין השניים אמר קיטל כי "ההתקפה של קדימה בראשות לבני על ברק אינה הגישה של ברק וקמפיין הבחירות מתבסס על כך שבנושאים הביטחוניים והגורליים של מדינת ישראל, יש לקבל החלטות שקולות ואחראיות ולא לגרור אותם לתוך הקמפיין. ברק גם מקבל החלטות אחראיות ולא נגרר להתבטאויות וכשברק ממשיך לעשות, בקדימה ממשיכים לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully