וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפילה בחברון: ”עונש לשוטרי יס"מ ומג"ב”

6.12.2008 / 19:04

עשרות מתפללים עשו את השבת בחברון בעקבות פינוי בית המריבה. בנוסח תפילה מיוחד ביקשו: "מי שהעביר מהעולם את ממשלת רבין השיכור, יעביר את ממשלת הזדון הזאת"

בתפילה המיוחדת שחיברו מספר מתנחלים, ביקשו היום (שבת) עשרות מתפללים בחברון מאלוהים להעניש את כל שוטרי מג"ב ויס"מ שנטלו חלק בפינוי בית המריבה בעיר ביום חמישי האחרון. "כל שוטרי מג"ב ויס"מ והוונדליסטים הבריונים שנטלו חלק בגירוש בית השלום והיכו אנשים באלות ובמכות, ברימונים ובגז, הקב"ה ישיב להם כגמולם ויעניש אותם מנה אחת אפיים, ויפגע בפרנסתם - כפי שפגעו בגופם ובנפשם של תינוקות, ילדים, נשים וגברים ועשו להם עוול", אמרו המתפללים במהלך תפילת השבת מול בית המריבה על פי נוסח שהופץ בבתי הכנסת בקריית ארבע וחברון.

"מי שהעביר מן העולם את ממשלות הרשע של אחאב מלך ישראל ומנשה מלך יהודה, של נילוס המתיוון והורדוס הרשע, של רבין השיכור וברק הכסיל - הוא יעביר את ממשלת הזדון הגנבים והמהרסים הזאת, ויקים לנו ממשלת אנשים יראי שמיים ואוהבי העם והארץ", המשיכו.

מאות מתפללים עשו את השבת בחברון בעקבות פינוי בית המריבה בעיר ביום חמישי, ובמהלך היממה אף נרשמו מספר אירועי אלימות בעיר. בערב יום שישי נכנסו עשרות נערים אל בית שפירא ושהו שם בלילה. היום בשעות הצהריים נכנסו למקום כוחות מג"ב ופינו את הנערים. כמו כן, מתפללים גירשו מבתי הכנסת באיזור שוטרים שהגיעו להתפלל עמם, לאחר שחלקם זוהו ככאלה שלקחו חלק בפינוי. המתפללים קראו לעברם 'ונדליסטים' ובריונים, והודיעו להם כי אין להם חלק בעולם הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully