וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימה תחוייב לחתום על הקמפיין השלילי

פנחס וולף

4.12.2008 / 19:14

נדחתה עתירת הליכוד להסרת הקמפיין השלילי של קדימה נגד בנימין נתניהו. ח"כ איתן: "לבני מפעילה בהיחבא תעמולת רפש"

יו"ר וועדת הבחירות המרכזית, השופט אליעזר ריבלין, דחה את עתירת ח"כ מיכאל איתן (הליכוד) נגד הקמפיין השלילי על יו"ר הליכוד בנימין נתניהו של מפלגת קדימה. לטענת איתן, חלק מהקמפיין שפורסם על גבי האוטובוסים ובאתרי האינטרנט היה אנונימי. ריבלין דחה את העתירה, לאחר שקדימה הבטיחה להוסיף את שמה מתחת למודעות על גבי האוטובוסים בתוך שלושה ימים. "המשיבה (קדימה – פ"ו) מתחייבת לתקן את הפרסומים שכבר נעשו ולהימנע מפרסומים אסורים בעתיד, ולפיכך אין מקום למתן צו מניעה – ובלבד שהאמור יבוא על תיקונו בתוך שלושה ימים מהיום", כתב השופט ריבלין.

ח"כ מיכאל איתן אמר בתגובה להחלטת השופט ריבלין כי, "לא ניתן לציפי לבני להציג את עצמה כפוליטיקאית נקיה, כאשר היא מפעילה בהיחבא תעמולת רפש ועבריינות במסגרת מערכת הבחירות. אם היא עומדת מאחורי הדברים – שתחתום עליהם, תיקח אחריות, ולא תסתתר באנונימיות. במקום לנהל ויכוח ענייני – מדרדרים לבני ויועציה את הוויכוח הציבורי להשמצות ופגיעות אישיות".

גורמים בליכוד מסרו כי "להחלטת יו"ר ועדת הבחירות יש רק משמעות אחת - לבני וקדימה עברו על החוק. אחרת, לא היה מורה השופט לקדימה להסיר את השלטים או להזדהות כמפרסמים עד יום ראשון. לבני וקדימה מוכיחים כי ככל שמדובר בזריקת בוץ, שמירת החוק מיותרת בעיניהם".

מקדימה נמסר בתגובה: "ניסיונו של ביבי לסתום פיות כשל כישלון חרוץ. קדימה מברכת על החלטתו של השופט אליעזר ריבלין לא להורות על צו מניעה בגין הקמפיין 'ביבי? אני לא מאמין לו'. ברור שקמפיין זה מפחיד ומלחיץ את ביבי והניסיון להורידו בכל דרך לא צלח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully