וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מתסיסה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

2.12.2008 / 19:24

עשרות אלפי ערבים ישראלים קיבלו דואר אלקטרוני עם תמונות חושפניות של הדוגמנית הישראלית, שלצידן גידופים וקללות

הדוגמנית הישראלית בר רפאלי נחשבת לאחת הבחורות הסקסיות והיפות בישראל, אולם בימים האחרונים היא זוכה להתייחסות מכיוון מעט בלתי צפוי. בימים האחרונים קיבלו עשרות אלפי ערבים הודעות דואר אלקטרוני שבהן מוצגות תמונות של בר רפאלי עם בגדים תחתונים ובגד ים, אלא שההודעות נשלחו באמתלה של מתקפה על הדוגמנית.

כותרתו בערבית של הדואר האלקטרוני היא: "צפו בשרמוטה הישראלית בר רפאלי, אהובתו של השחקן האמריקאי ליאונרדו דיקפריו". אך בניגוד לכותרת הביקורתית, בהודעות הדואר האלקטרוני מועברים קישורים לאתרים ערבים רבים שבהם מוצגות עשרות תמונות של רפאלי בפוזות מגרות.

באתר הערבי-ישראלי "נט-48", למשל, לצד מאות תמונות של זמרות ושחקניות ערביות, מופיעות גם תמונות של כוכבות בינלאומיות כגון הדוגמנית קלאודיה שיפר, הזמרת ג'ניפר לופז והשחקנית ג'ניפר אניסטון. הנציגה הישראלית היחידה מבין הכוכבות הזרות היא בר רפאלי, ש-88 מתמונותיה מופיעות שם.

גם באתר הערבי-ישראלי הפופולארי "בוקרא" מופיעות תמונות רבות של הדוגמנית היפהפייה, אולם שם היא אינה מופיעה בגפה. לצידה מופיעות תמונות של הדוגמניות גלית גוטמן, מירי בוהדנה, ניראל קראנתינג'י, סלמה חאל ושל הזמרת רוני סופרסטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully