וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 שנות מאסר לגבר שהתעלל מינית בבת 7

עדי שמחוביץ

30.11.2008 / 13:33

הנאשם, בן זוגה של אמה של הילדה, נהג להיכנס לחדרה ולאנוס אותה. כשבכתה, הציע לה צעצועים. הנאשם: "מדובר בעלילת שווא"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (ראשון) 11 שנות מאסר על גבר בן 38 שהורשע בעבירות אינוס, מעשה סדום ומשעה מגונה בבתה בת ה-7 של בת זוגו.

מגזר הדין עולה כי בין השנים 2001-2006 נהג הנאשם להיכנס לחדרה של הילדה ולאנוס אותה. כשהילדה התנגדה לו בבכי ובצעקות, הציע לקנות לה משחקים ובובת בארבי. "אם את מעוניינת במשחק, עלייך להתאפק כי את ילדה גדולה", אמר לה באחד המקרים. במקרה אחר, איים לזרוק לה את המחשב אם לא תיענה לדרישותיו. נוסף על כך, בהזדמנויות רבות נוספות נהג להכות את הילדה בכל חלדי גופה עם חגורה ולסטור לה. במקרה אחד, עשה זאת מהסיבה שהלכה יחפה בבית.

הנאשם טען כי מדובר בעלילת שווא וכי התייחס לילדה כאב טוב. עוד טען כי מעולם לא התנהג באלימות כלפי בת זוגו, אמה של הילדה, וזאת למרות הרשעתו באלימות כלפיה ובריצוי תקופת מאסר בשל כך. לדבריו, גם אירועים אלה מקורם בתלונות שווא.

הילדה והאם סובלות עד היום מטראומה כתוצאה מההתעללות ונאלצו לעבור מספר מקומות מגורים. "הוא לקח לי את הילדות," אמרה הילדה והוסיפה כי אם יביע צער וחרטה על מעשיו, הדבר יקל עליה.

הרכב השופטים, בראשות השופט צבי גורפינקל כתב בהחלטתו: "אין צורך להכביר מילים בדבר חומרת התנהגותו של הנאשם כלפי המתלוננת, ילדה רכה כבת 7 אשר אותה יחד עם אמה אסף לביתו כחבר אוהב ומושיע. הנאשם מעל באמונה, פגע בגופה ובנפשה לאורך שנים, כשהוא נותן דרור ליצריו השפלים והופך אותה לבובת מין וכטרף קל למאווייו שלוחי הרסן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully