וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות בעבודה עוברות ליוטיוב

30.11.2008 / 0:05

שלושת המועמדים לרשימת העבודה, בן אליעזר, וילנאי ואביטל, מיהרו והעלו לאתר תשדירי תעמולה במאבק על מספר הצפיות הגבוה ביותר

קמפיין הבחירות של מועמדים לרשימת העבודה לכנסת מתנהל בשבועות האחרונים באתר הסרטונים יוטיוב. בשבוע שעבר, שלושה מבכירי המועמדים – השר בנימין בן אליעזר, סגן השר מתן וילנאי וח"כ קולט אביטל – העלו תשדירי תדמית לאתר הפופולרי מתוך הבנה שבאופן זה הם יכולים לנהל קמפיין בחירות אפקטיבי, מהיר וזול יותר.

"החלטתי לרשום שיא בפריימריז ולרוץ בשלושה ימים", אמר בן אליעזר, שהתחיל במרוץ רק ביום חמישי האחרון, לאחר שהמוסד לבירור עתירות במפלגה פסל את השריון שוועידה העניקה לו. "אני בטוח שניסיוני בעבר וחברי ברחבי הארץ יביאו אותי למקום הראוי. אני משוכנע שהינכם מודעים למה שקורה כרגע ולמה שצפוי בשנה הבאה. נבחרת ראויה יכולה להביא תשובה מוחצת למען המפלגה והמדינה". בסרטון חוזר הסלוגן: "העבודה מחכה לפואד כי צריך ביטחון אמיתי, כי צריך ביטחון חברתי, כי צריך מנהיג אמיתי".

סגן שר הביטחון, וילנאי, העדיף לשלוח עקיצה לכיוונו של עמי איילון שפרש מהמפלגה והצטרף למימד. "חלק מחפשים את השביל תוך כדי התקדמות, אבל אתה מרגיש את הכיוון עמוק בפנים", נכתב בסרטון, בו וילנאי כלל לא מדבר. "לא כולם עומדים בקצב. חלק נשברים ופורשים דווקא עכשיו. אתה נושך את השפתיים. אתה יודע שהעיקר זה להמשיך הלאה, להאמין, להמשיך בשקט, לעשות את העבודה. אתה לא מודאג, אתה גם לא מקווה, אתה בטוח".

הקמפיין של אביטל מורכב משלושה סרטונים שונים בהם מוצגים ארבעה בחורים צעירים המשוחחים בחוף הים על אישיות מוכרת הנמצאת לידם. הם מספרים זה לזה שהיא מוכרת מהטלוויזיה ו"יש כבוד". רק בסיום כל סרטון מתגלה דמותה של ח"כ אביטל '"בעבודתה השוטפת" על החוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully