וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: הנבחרים יורדים לכביש

28.11.2008 / 15:16

בשבועיים האחרונים החלו לשטוף את הרחובות מודעות הבחירות. רובן, איך נאמר, לא מבריקות. אודי הירש מנתח

מה שרע לציפי

מה זה? לאן ציפי לבני מסתכלת? ומה בדבר העיצוב הגרפי המוזר? וכל הלבן הזה מסביב? והסיסמה התמוהה - מה שטוב למדינה. למה היא טובה למדינה? מה בעצם היא עשתה? מי האישה הזאת בצילום? מדוע בעצם חושב כותב הגרפיטי שתוביל למדינה פלסטינית? הרי כשרת חוץ היא חשבה שאולמרט מתקדם מהר מדי לכיוון הזה.האם אחרי שהתברר שהיא לא מסוגלת להרכיב ממשלה, הולך ומתבהר שציפי לבני לא מצליחה להוביל קמפיין?

אין לעשן ליד שלט זה

כראש ועדת הכלכלה של הכנסת התייצב גלעד ארדן בחזית המאבק נגד חוק שילוט החוצות, בטענה שהוא מסכן חיי אדם. עכשיו מופתעים הנהגים לגלות שלטי ענק של ארדן עצמו, במסגרת קמפיין הפריימריז שלו. מצד אחד, אפשר להירגע: השילוט מוצב בדרכים עירוניות בלבד. מצד שני, ממתי תאונות מתרחשות רק מחוץ לעיר? למרבה המזל, זה כולה גלעד ארדן. רק מעטים יאבדו ריכוז בנהיגה.

לאן הוא רץ?

אני לא יודע כמה אנשים מודעים לכך שאפרים סנה רץ לבחירות. הוא איש שמאל-מרכז, אבל למפלגה שלו קוראים "ישראל חזקה". זה שם די ימני. אף אחד לא ממש יודע מה סנה מוכר עכשיו. אף אחד לא באמת מתעניין. הוא כבר לא יהיה ההפתעה האופנתית, סטייל הגמלאים. לא הפעם. שמישהו יספר לו את זה. אולי הוא יחסוך קצת כסף, והרבה בושה.

הפייגלינים עולים לאוטובוס

לכאורה, שגיב אסולין הוא שם אלמוני וחסר חשיבות ברשימה הנוצצת שמתהווה בליכוד. בפועל, ייתכן שהסיכויים שייכנס לרשימה מדירים שינה מעיני בנימין נתניהו. אסולין, יו"ר התאחדות הסטודנטים לשעבר, הוא איש של משה פייגלין. אם תראו אותו ואת פטרונו ברשימה, נתניהו עלול לאבד מצביעים פוטנציאליים מהמרכז, ולבני עשויה לקבל סוף סוף תחמושת למירוץ המקרטע שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כן, אנחנו יכולים לגנוב

למען האמת, כל הכבוד לש"ס. כן אנחנו יכולים זו אחלה סיסמה שבעולם. הרבה יותר טובה מ"מה שטוב למדינה" העילג. גם די ברור מה ש"ס יכולה: לחלוב תקציבים, לשמור על הבערות של קהל מצביעיה ולקנות אותם עם קצת מזון חם וחינוך קלוקל. ואחרי שגנבה בלי בושה שיר לריקי מרטין, היא יכולה לפלח את סיסמת הבחירות של ברק אובמה. בעזרת השם (התוספת הקטנה של ש"ס לסלוגן) הוא יהיה עסוק מדי בהצלת הכלכלה העולמית מכדי להבחין בכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully