וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמדים לראשות הממשלה לא יגיעו לשדרות

26.11.2008 / 11:38

למרות הבחירות הקרבות, בחרו המועמדים לראשות הממשלה שלא להשתתף בכנס שדרות לחברה. "זהו חוסר אומץ לב ציבורי"

באופן מפתיע, דווקא לקראת הבחירות הקרבות, כשכל המועמדים לראשות הממשלה מחפשים במה, החליטו יו"ר קדימה ציפי לבני, יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ויו"ר העבודה אהוד ברק, להיעדר מכנס שדרות לחברה הנערך בימים אלה.

מלשכתה של לבני מיהרו להגיב. "איך ניתן לבטל דבר שלא היתה אמורה להשתתף בו מלכתחילה. לפני שבועיים הודענו לעוזי דיין (מייסד הכנס) שלא נגיע בשל אילוצים אחרים. אולם זה לא מנע ממנו להגיד שנבוא לכנס, כך עשה גם עם ברק. יש לתהות מדוע דיין עושה את זה בכוח". גם אנשיו של נתניהו טענו בגל"צ כי הוא כלל לא היה אמור להגיע לכנס.

מנכ"ל הכנס שי בן יעיש אמר בתגובה: "אני מאוכזב אבל לא מופתע. מנהיג בתקופה מורכבת חברתית וכלכלית שלא רואה עצמו מופיע בכנס חשוב, מגלה חוסר אומץ לב ציבורי. גם אם יש לו קושי להיחשף לקהל מתלהם, עליו להגיע".

שר האוצר רוני בר און נאם אתמול בכנס שדרות, הגן על התוכנית הכלכלית של משרדו ותקף את מתנגדיה. לאחר שהודיע על סדרת צעדים בהיקף של 11 מיליארד שקלים לטיפול בכשלי השוק ולהרחבת מצאי האשראי בעקבות המשבר הגלובלי, אמר: "אני יודע שמוטלת עלי האחריות לומר לכם את האמת הכואבת: יש משבר גלובלי, והוא ישפיע עלינו, וזה יהיה כואב. אני יודע שאני משלם מחיר פוליטי ואישי כבד. אבל בסוף היום, אני נותן את הדין וחשבון לעצמי, למצפון שלי, ולכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully