וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12% מעובדי מקור ראשון יפוטרו

ענת קם

20.11.2008 / 12:18

הנהלת העיתון החליטה על צעדי התייעלות במסגרתם תפטר עובדים בכל המחלקות. חובות העבר לעובדים ישולמו עד סוף 2009

העיתון מקור ראשון יפטר 12% מכ-450 עובדיו מכל המחלקות. בישיבה שהתקיימה לפני יומיים החליטה הנהלת העיתון על צמצום מספר העובדים אולם לא מתוכנן קיצוץ במשכורות העובדים שיישארו. תכנית ההבראה כוללת גם הסדר לפרילנסרים שעובדים עבור העיתון. בימים הקרובים תקיים הנהלת העיתון שימועים לעובדים שמתוכנן כי יפוטרו.

במסגרת תכנית ההבראה, ישולמו לכל העובדים כל חובות העבר, כולל הזכויות הסוציאליות, והגעה להסדר על חברות הביטוח וקרנות הפנסיה במסגרתו ישולמו כל החובות עד סוף שנת 2009.

במכתב ששלח העורך הראשי של העיתון שלמה בן צבי לעובדים, אליו צורף פירוט תכנית ההבראה, נכתב: אנו חייבים לכם, עובדי החברה, רבות. אין לי אלא להתנצל על הקשיים שהחברה העמידה בפניכם בתקופה האחרונה, ולהודות לכם על תמיכתכם הרבה ואמונתכם בעיתון ובנחיצות המשך הוצאתו לאור, גם בעידן הנוכחי. העיתון משמש קול חשוב לציבור גדול בישראל, אשר אינו זוכה לביטוי בתקשורת המסחרית. עבודתכם המסורה מאפשרת זאת ועל כך תודתי ותודת בעלי המניות".

ממקור ראשון נמסר בתגובה: "לאור המשבר הכלכלי והמיתון הצפוי ובדומה לשאר גופי המדיה בישראל יבצע העיתון תוכנית התייעלות וקיצוץ של 12% במצבת כוח האדם בחברה.העיתון נהנה מאיתנות ויציבות כלכלית ובכוונתו לפתור גם את הסכסוך הכספי שנתגלע עם חלק קטן מעובדי העיתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully