וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביבי מצטרף לקדימה

פנחס וולף

18.11.2008 / 15:06

נציב השב"ס לשעבר, רב גונדר אריה ביבי, הודיע על הצטרפותו למפלגת קדימה. הוא הציג ללבני תכנית למאבק בפשע המאורגן

גם בקדימה יש מצטרפים חדשים. נציב שירות בתי הסוהר לשעבר, רב גונדר בדימוס אריה ביבי, הצטרף לאשת העסקים גליה אלבין ולעיתונאית נינו אבסדזה והודיע היום (שלישי) ליו"ר קדימה ציפי לבני על הצטרפותם למירוץ לרשימת קדימה לכנסת.

ביבי שירת בעבר גם כמפקד מרחב ירקון וכמפקד מרחב ירושלים במשטרת ישראל ובשנים האחרונות הוא אף שימש כיו"ר הרשות הלאומית למלחמה בסמים וכראש הוועדה הקרואה בלוד. בפגישתו עם לבני הוא הציג בפניה תוכנית אסטרטגית לביטחון הפנים. לבני בירכה על הצטרפותו של ביבי למפלגה. "אני בטוחה שהניסיון העשיר שאתה מביא איתך בתחום ביטחון הפנים ובתחום החברתי יתרום רבות למפלגה ולציבור בכלל", אמרה לו לבני.

בראיון לוואלה! חדשות, הסביר ביבי כי הוא לא רצה להצטרף לפוליטיקה, אולם "פתאום התגלה לי שבקדימה יש משהו נקי, כאשר לבני ויתרה על ראשות הממשלה כדי שהמפלגה תישאר נקיה. אני רוצה להשפיע, אם זה בוועדות הכנסת ואם כשר".

במסגרת התוכנית אותה הוא הציג ללבני, ביבי מבקש להנחיל "שיטור עירוני", כך שראשי הערים יהיו אחראים לנושאי השיטור, כולל שיטור התנועה, בעירם. את פיקוד העורף הוא מבקש להכפיף לשר לביטחון הפנים ולגבות אותו במשמר האזרחי, במגן דוד אדום ובמכבי האש.

לטענתו, לבני אמרה לו כי "היא תשמח שאהיה חבר כנסת ואולי אף יותר מזה ויש בזה רמז ברור". בדומה ללבני, ביבי לא מעוניין להתחייב לגבי גורלה של מרח ירושלים. לדבריו, "אנחנו צריכים למצוא את האור בקצה המנהרה. כשמדברים על חלוקת ירושלים או לא, חושבים שירושלים זה רק הר חומה. ירושלים זה עוד הרבה דברים. ירושלים זו בעיה סבוכה מכדי לדבר עליה בראיון קצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully