וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדינה שוכרת לקצב לשכה במגדל משה אביב בר"ג

צבי זרחיה

10.11.2008 / 16:11

העלות למשלם המיסים: 14 אלף שקל בחודש. הלשכה, בת ה-120 מ"ר, ממוקמת בקומה ה-49 בבניין, וכוללת 4-3 עוזרים, מזכירות ונהג

חרף הביקורת הציבורית על העמדת לשכה ממלכתית לנשיא לשעבר, שאותו כינה היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, "עבריין מין סדרתי", יהנה קצב מלשכה בת כ-120 מ"ר במגדל משה אביב בר"ג, החל מדצמבר הקרוב. עלות כל מ"ר בלשכה של קצב תעמוד על כ-30 דולר, כך שהעלות החודשית למשלם המיסים נאמדת בכ-3,600 דולר לחודש או 13,572 שקל לחודש.

הלשכה ממוקמת בקומה ה-49 בבניין ועד כה ישבה בה המחלקה המשפטית של חברת אמות, שבשליטת נתן חץ. בין דיירי הבניין אפשר למצוא את בית ההשקעות אקסלנס, את משרדו של מעריך השווי, אמיר ברנע, את משרדי חברת אמות ואלוני חץ ובקומת הקרקע גם את בנק מזרחי טפחות.

נזכיר כי בעבר משרד האוצר בדק אפשרות לשכור עבור קצב לשכה בבית אמות משפט בתל אביב ונתקל בביקורת של דיירים לקלוט את הנשיא לשעבר. הבקורת אינה פוסחת על קצב גם במשכן החדש. אחד הדיירים בבניין מסר: "זו שערוריה - אני לא מוכן שאחרי כל מה שעשה קצב ואחרי שנאחז בכסא הנשיאות ולא פינה אותו במשך תקופה ארוכה - הוא יבוא ויצחק על כולנו מקומה 49. זו גם שערוריה שאמות נותנים לכך יד. זו החלטה עסקית שגויה". מאמות נמסר בתגובה: "לא נתקלנו בתחושות קשות אצל דיירי הבניין".

מינהל הדיור במשרד האוצר חתם על הסכם להעמדת הלשכה לקצב. קצב יוכל להעסיק 4-3 עוזרים, מזכירות ונהג. בתקציב המדינה לשנת 2009 יקבו הוצאותיו תקציב של 1.2 מיליון שקל. סכום זה כולל גם מימון הוצאות ביתו בקריית מלאכי. קצב נהנה מרכב צמוד על חשבון המדינה מסוג "וולבו", לאחר שבקשתו לקבלת "אאודי A-6" נדחתה.

  • עוד באותו נושא:
  • משה קצב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully