וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודעות על מות טרנר הופצו ברחבי באר שבע

נתיב נחמני

10.11.2008 / 8:20

במטה ראש העיר מפנים אצבע מאשימה לעבר פעילי המתמודדים היריבים ושוקלים לפנות למשטרה. טרנר: "השמועות על מותי מוקדמות"

אלמונים תלו הלילה (שני) מודעות אבל הנושאות את שמו של ראש עיריית באר שבע, יעקב טרנר, במספר מוקדים בעיר. במטהו של טרנר אמרו כי "מדובר במעשה נבלה שנעשה על ידי מחנה פוליטי המתמודד מחר בבחירות וחושש כי מחר יאבד את הניצחון אותו לכאורה החזיק בידיו בשנה האחרונה". עם זאת, עדיין לא הוגשה תלונה במשטרה בדרישה שתחקור את תליית המודעות. סיירי העירייה פועלים כדי להסיר את המודעות המפוזרות ברחובות.

בלילה התקבלו טלפונים אנונימיים שדיווחו על תליית המודעות במערכת "רדיו דרום", שסמוך לה נתלו אחת המודעות. טרנר הסתפק הבוקר בתגובה משועשעת, ואמר לוואלה! חדשות, כי "נעשה מעשה והנושא נבדק. השמועות על מותי היו מוקדמות".

למרות זאת, במחנו של רוביק דנילוביץ' טוענים כי מודעות האבל נתלו על ידי לא אחרים מאשר פעילים במחנה טרנר. "מדובר בתרגיל שפל ובצעד נואש של אנשי הסברה שהחליטו לפעול בדרך מכוערת", טען היום יועץ התקשורת של דנילוביץ', ניסים ניר. "הציבור יודע מי מוביל בסקרים ומבים היטב למי יש את האינטרס לעשות זאת", טען.

לאחרונה נרשמה עליית מדרגה בוונדליזם סביב מערכת הבחירות בבאר שבע. כתובות גרפיטי שרמזו לנטיות מיניות של חלק מהמתמודדים רוססו בעיר וכרזות ושלטי בחירות הושחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully