וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל עמיר התראיין לתקשורת - ויועבר לבידוד

נתיב נחמני

30.10.2008 / 22:55

שירות בתי הסוהר יעביר עוד הלילה את רוצח ראש הממשלה לכלא אשל בדרום ושללו ממנו את הזכות לקיים שיחות טלפון, זאת לאחר שהעניק ראיונות טלפוניים לערוצי הטלוויזיה

יגאל עמיר, רוצחו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, יועבר הלילה (שישי) לבידוד בכלא אשל בדרום הארץ. זאת בעקבות הראיונות הטלפוניים שהעניק לערוצי הטלוויזיה. בנוסף, החליט שירות בתי הסוהר לשלול ממנו את הזכות לקיים שיחות טלפון ולהתייחד עם רעייתו, לריסה טרימבובלר.

עמיר נענש על כך שניצל את הטלפון שקיבל באישור מנהלת בית הסוהר לצורך שיחה עם אשתו לריסה טרימבובלר, כדי להתראיין לתקשורת, בניגוד לכללי השב"ס. לעמיר, המרצה את עונשו בתא מבודד, עמדה הזכות לקיים שיחות טלפון עם מספר מוגבל של אנשים, ובהם רעייתו לריסה טרימבובלר. מחקירה ראשונית, עולה כי אתמול הוא ניצל את הזכות כדי להתקשר לרעייתו, שבביתה נמצאה גם תחקירנית של אחד מן הערוצים, איתה ערך עמיר את הראיון. בנוסף לשלילת זכותו לקיים שיחות טלפון, נשללו מעמיר יתר ההטבות שניתנו לו עד היום ובהן ביקורי משפחה, התייחדות עם אשתו וכל מכשירי החשמל שבתאו אף הוצאו ממנו. בשירות בתי הסוהר ביקשו להביע את מורת רוחם מהעובדה שגופי התקשורת להם התראיין עמיר יפרסמו את דבריו.

ערוצי הטלווזיה ישדרו מחר ראיונות שקיימו עם עמיר, בהם אמר בין היתר שהיו לו הזדמנויות לרצוח את רבין עוד לפני 4 בנובמבר 1995. בין השאר נשאל עמיר בראיון מי השפיע על החלטתו לבצע את הרצח. תשובתו היתה: "שרון, רפול, גנדי - כל אלה שמבינים בצבא. לא צריך רב בשביל זה. כל המומחים הצבאיים אמרו שהסכם אוסלו הוא אסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully