וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועכשיו גם בידיעות

ענת קם

26.10.2008 / 18:19

הקיצוצים מגיעים היום רשמית גם לרחוב מוזס. בין המפוטרים: בוקי נאה ויובל יועז

כמה מבכירי ידיעות אחרונות ישלמו החל מהיום את מחיר המשבר הכלכלי העולמי ויצטרפו אל שאר המפוטרים בשוק התקשורת הישראלי. בין הבכירים שקיבלו היום הודעה על סיום עבודתם: כתב הפלילים הותיק בוקי נאה, רכז הכתבים אודי רבינוביץ' וכתב המשטרה יובל יועז.

במסגרת גל הקיצוצים עליו נכתב לראשונה בוואלה! ברנז'ה, זומנו היום לשימועים אצל עורך העיתון שילה דה בר כתבים ועורכים רבים בעיתון, בהם עוד כמה מבכירי הכתבים והכותבים. ב. מיכאל, כותב הטור הוותיק במוסף לשבת, זומן אף הוא לשיחה בה נדרש לקצץ בשכרו.

בוקי נאה, מי שנחשב לאורך השנים למותג בתקשורת הישראלית, כבר היה בעבר על סף פיטורים בעקבות סכסוכים מתמשכים עם עורכי העיתון שאף הביאו לעזיבתו של ראש מערכת החדשות גיא בניוביץ לפני כשנה. אודי רבינוביץ משמש כרכז הכתבים בעיתון מאז עזיבתו של איתן לוין לפני כשנה. לדברי בכיר בעיתון, רבינוביץ' "לא היה בראש אחד עם ראש מערכת החדשות הדס להב ורכז הכתבים המקביל עידן מוטולה".

יובל יועז הצטרף לידיעות אחרונות ככתב המטה הארצי בירושלים לפני מספר חודשים, לאחר שפוטר מתפקידו ככתב משפט בעיתון "הארץ". גורם בעיתון אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי: "כבר הרבה זמן שראשי מערכת החדשות לא מרוצים מיועז. שילה (עורך העיתון ע.ק.) כל הזמן נתן לו צ'אנסים, אבל הוא לחלוטין הביא את זה על עצמו".

בוקי נאה ויובל יועז סירבו להגיב. גורם בידיעות אישר כי בוקי נאה ויובל יועז פוטרו היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully