וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג מעכו: "לא סיכנתי חיים, זו המצאה"

ניר יהב וקובי מנדל

15.10.2008 / 16:57

תאופיק ג'מאל ששוחרר היום לביתו מוכן לחזור למעצר אם הדבר יחזיר את המצב לקדמותו: "אלו שטוענים שנסעתי במהירות גבוהה טועים"

"כלל לא הייתי צריך להיעצר בידי המשטרה" – כך אמר היום (רביעי) הנהג הערבי מעכו שנסיעתו במהלך יום הכיפורים הציתה את המהומות האלימות בעיר. לאחר שחרורו למעצר בית בן שבעה ימים, אמר תאופיק ג'מאל לוואלה! חדשות כי "לא היתה כל עילה למעצר, משום שלא נסעתי במהירות גבוהה. יחד עם זאת, אם מעצרי וכליאתי יובילו להחזרת המצב לקדמותו – אני מוכן לכך".

ג'מאל הוסיף כי "כל אלו שטוענים שנסעתי במהירות גבוהה טועים". לדבריו, "עובדה שלאחר שעורך הדין שלי ערער למחוזי, שוחררתי לביתי. אך אני לא מתפלא, מי שאומר זאת הם אנשים שצריכים למצוא תירוץ לכך שסיכנתי את החיים שלהם. אני אומר זאת בקולי קולות: לא סיכנתי חיים, לא שתית, אני בכלל אדם דתי שלא שותה אלכוהול. כל אלו המצאות".

לדברי ג'מאל, יש להפסיק להתעסק במהומות ולבנות את הדו-קיום מחדש. "העיקר שעברנו את הגל הזה. צריך לחשוב הלאה ולמצוא דרכים להחזיר את המצב לקדמותו. יש לשנס מותניים, לשלב ידיים ולהצעיד את העיר למקום טוב יותר. עם רצון טוב זה יכול לקרות ואפילו בקרוב מאוד".

"השיקול אינו אם היה צריך לנסוע או לא ביום הכיפורים בשכונה", אמר לוואלה! חדשות עורך דינו של ג'מאל, פארס בריק. "הוא לא אחראי לכל התרחישים שהיו לאחר מכן ולכן לא צריך לעצור אותו". לדברי בריק, "הוא הודה והבין כי עשה טעות, ודבריו מלמדים שלא מדובר באדם שמחפש פרובוקציה אלא באדם תמים שעשה את מה שעשה ורוצה כעת לפעול כדי להחזיר את הגלגל אחורנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully