וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חיזבאללה בחר יורש לנסראללה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

13.10.2008 / 12:30

עיתון אירני דיווח כי בחירות היורש, שמשמש כראש הוועד הביצועי של חיזבאללה, נועדה לאותת לישראל שחיסול המזכ"ל לא יביא לסגירת הארגון

הנהגת חיזבאללה בחרה מחליף למזכ"ל הארגון השייח' חסן נסראללה, במקרה שיחוסל על ידי ישראל, כך דיווח אתמול (ראשון) העיתון האירני "ח'ורשיד". לפי הדיווח בעיתון, מקורות שהוגדרו "מהימנים" אמרו כי מי שיירש את נסראללה הוא האשם ספי א-דין, המשמש כיום כראש הוועד הביצועי של חיזבאללה.

העיתון דיווח כי בחיזבאללה רוצים לאותת לישראל שגם אם יחוסל מנהיגם הנוכחי נסראללה, הדבר לא ישפיע על הארגון והוא ימשיך לפעול כרגיל "ובמלוא המרץ". העיתון מזכיר כי נסראללה עצמו ירש את כיסאו של עבאס מוסאווי שכיהן כמזכ"ל הארגון עד שחוסל ב-1992 על ידי ישראל. לפי העיתון, נסראללה הוגדר מראש כמחליפו של מוסאווי במקרה שיחוסל. א-דין דומה באופן מפתיע למזכ"ל חיזבאללה, וייתכן שזו סיבה נוספת בגינה נבחר לתפקיד.

ביום רביעי האחרון כתב עורך העיתון הלבנוני "אל-אחבאר" המקורב לחיזבאללה, כי במהלך ישיבה שנערכה באחרונה אמר נסראללה למשתתפים כי חיזבאללה לא ויתר על ההחלטה לנקום את חיסולו של בכיר הארגון עימאד מורנייה או על "ההפתעה הגדולה נגד ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully