וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני מיילס חתם בעירוני רמת גן

10.10.2008 / 8:15

הפורוורד האמריקאי שהחזיק במשך שנתיים בתואר מלך הסלים בסין, שוחרר לפני שבועיים מטולון הצרפתית, ויסגור את הסגל של רובי בלינקו

עירוני רמת גן השלימה לפנות בוקר (שישי) את הסגל לקראת העונה הקרובה לאחר שהחתימה את הפורוורד האמריקאי אנתוני מיילס ששיחק בעונה שעברה במדי דונגגואן הסינית. מיילס (26, 2.06) חתם במהלך הקיץ האחרון במדי קבוצת טולון מהליגה הצרפתית הראשונה אך לאחר שלושה שבועות בלבד נחתך מהקבוצה לאחר שבטולון, שבתחילה כינו אותי "כשאקיל אוניל קטן", שיחררו אותו לפני שבועיים, דבר שאיפשר לרמת גן להחתימו.

מיילס הוא בוגר מכללת קסבייר משנת 2004, כשבשנה האחרונה שלו במכללה קלע 10.6 נקודות והוריד 6.8 ריבאונדים למשחק, ומשך את עיניהם של ראשי קבוצת ניו יורק ניקס שהיו אמורים לבחור בו בדראפט 2004, אך לבסוף ויתרו. מיילס הגיע לאחר שנה בליגה הספרדית השניה והטורקית, לליגה הסינית, ומעונת 2005/6 החזיק בתואר מלך הסלים בליגה הסינית, כשבעונה האחרונה ירד לתואר סגן מלך הסלים עם ממוצע של 26.6 נקודות למשחק. בעונת 2005/6 החזיק ממוצע מרשים יותר של 35.1 נקודות למשחק.

מיילס הוא הזר הרביעי שחותם בקבוצה של רובי בלינקו, לצידם של ג'וש גומז שהגיע מבית"ר בנימינה, כרמלו לי הפורטו ריקני וג'ונתן ג'ונס. רמת גן בנויה על סגל ישראלי שהגיע ברובו מהלאומית שמושתת על אילן ברקוביץ', גרי גנדל, ליאור חכמון ושון דניאל הצעיר. מלבדם חתומים בקבוצה גם שמוליק ברנר, אור ברנר ועמית שמחון. הקבוצה תפגוש בגביע ווינר ביום ראשון את עירוני נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully