וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי: "אין סיבה לדבר על חלוקת ירושלים"

יו"ר ש"ס לשעבר אמר כי "כל שטח שיועבר לרשות עלול ליפול לידי חמאס". לדבריו, "אם יירו קסאמים על ירושלים זה יהרוס את המדינה"

יושב ראש ש"ס לשעבר אריה דרעי אומר הבוקר (שלישי) כי לא ייתכן שישראל תעביר חלקים מירושלים לידי הרשות הפלסטינית. בראיון לגלי צה"ל אמר דרעי כי "לא יכול להיות שאחרי הניסיון של ההתנתקות, שבה ראינו מה שקיבלנו ביישובים הסמוכים לרצועת עזה, נעשה פעולות נוספות שכאלו. בצד השני אין עם מי לדבר, כל דבר שנעביר לידיהם החמאס ישתלט עליו. אי אפשר לשחק בזה, אם בירושלים נתחיל לחטוף קסאמים זה יהרוס את המדינה".

דרעי הוסיף כי "אני בעד לתת לכל התושבים בירושלים את כל מה שמגיע להם, אם היינו מחבקים חיבוק דב את כל התושבים בירושלים, מכניס אותם למועצה אז לא היו מדברים על חילוק ירושלים. הבעיה היא שבמשך שנים על גבי שנים לא התעסקו איתם".

בהתייחסו לשכונות במזרח ירושלים אמר דרעי כי "לא יכול להיות שהביטחון שלנו יהיה מופקד בידי חמאס, כל עוד לא נהיה משוכנעים שהרשות חזקה ביהודה ושומרון ומנהלת את עצמה בצורה חזקה, ובנושא זה אני חושב כמו בנימין נתניהו, אין סיבה להעביר לידיהם את השטחים הללו".

"תאר לעצמך חיים במדינת ישראל ובירושלים כשאנחנו נתחיל לחטוף כל יום צבע אדום, אי אפשר לחיות כך, בו נחכה ונראה מה קורה בהסדר הנוכחי לרגיעה בשדרות, נחכה ונראה" האם השתגענו לגמרי להפקיר את החיים בירושלים לידי החמאס".

דרעי אמר עוד כי ביקש להתמודד על ראשות עיריית ירושלים מכיוון שהיו בידיו חוות דעת משפטיות שטענו כי החוק מאפשר לו להתמודד. דרעי הוסיף כי אין בכוונתו להתמודד על הנהגת ש"ס, ולהחליף את היושב ראש הנוכחי אלי ישי.

בשבוע שעבר נענה בית המשפט לבקשת המדינה לדחות את בקשתו של דרעי להתמודד על ראשות עיריית ירושלים, בטענה כי טרם חלפו שבע שנים מאז הורשע בשוחד, עבירה שיש עמה קלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully