וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שליט מוחזק בגן עדן של ממש"

חבר מחמולת דורמוש, הטוען כי הוא יודע היכן מוחזק החייל החטוף, סיפר בראיון ל"סאנדיי טיימס": "אנחנו חוגגים לו יומולדת בכל שנה עם עוגה"

גורמים בחמולת דורמוש, שטוענת כי היא האחראית לחטיפת החייל גלעד שליט, התראיינו לכתבת תחקיר שביצעה כריסטין טומיי, כתבת של הסאנדיי טיימס, בניסיון להתחקות אחר עקבותיו של שליט ברצועת עזה.

בעוד בחמאס נזזהרים שלא לדבר על שליט, חברים בחמולת דורמוש, שמחים לשוחח על כך. לטענת אבו חטאב, חבר החמולה בן 51, בניגוד לשמועות, "צבא האיסלם" לא מחזיק בשליט. "הקבוצה היחידה השולטת בחייו כרגע היא "עז-א דין אל קסאם".

חטאב הוסיף, כי "אני יכול לומר ששליט חיי בגן עדן של ממש. דת האיסלם דורשת מאיתנו שנדאג לאסירים אותם אנחנו מחזיקים אפילו יותר מלאסירים שלנו". הוא דוחה את השמועות לפיהן שליט מוחזק במרתף תת קרקעי הממולכד בחומרי נפץ, למקרה שישראל תפעל לשחרורו בכוח. "הוא לא מוחזק בחדר סגור כל הזמן. זה לא היה בריא עבורו. הוא יכול לצאת החוצה מדי פעם ולשאוף קצת אוויר".

לטענתו, בכל שנה חוגגים החוטפים את יום הולדתו של שליט. "יש עוגה עם נרות, מוזיקה והכל". לשאלה האם שליט לא זקוק לטיפול רפואי בבית חולים הוא משיב בכעס: "אני הוא זה הזקוק לאשפוז. אין לנו תרופות בבתי החולים. כך אנו נאלצים לחיות בגלל הסגר הישראלי".

אבו מוג'האד מצבא האיסלם אמר לכתבת, כי "לאחר שהישראלים ישחררו 100 אסירים פלסטינים, שליט יועבר למצרים. מהרגע שיהיה שם, יהיה עליהם להעביר אלף אסירים נוספים לפני שיועבר לישראל". לטענתו, "היינו קרובים להסכם לפני כשנה ואז ישראל הפסיקה את המשא ומתן. אם לא תהיה התקדמות בקרוב נאלץ לסגור את התיק".

בראיון שערכה הכתבת עם בכיר חמאס מחמוד א-זהאר, הכחיש האחרון כי הוא יודע היכן שליט: "איש מהזרוע המדינית או הצבאית של חמאס אינו יודע היכן שליט מוחזק אמר א-זהאר. רק קבוצה קטנה שחטפה אותו יודעת והם מאוד דיסקרטיים". לטענתו, אין לו שום מידע על התנאים בהם מוחזק שליט, אך לדבריו "הם טובים יותר מאלו בהם מוחזקים אלפי האסירים פלסטינים הכלואים בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • גלעד שליט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully