וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: נמצאה סיבה לנכות הרגשית של גברים

חוקרים שבדים גילו גן שפוגע ביכולתם של גברים להתחבר לבנות זוגם, ומשפיע גם על אוטיזם. "נשים שנשואות לגברים אלו מרוצות פחות"

קבוצת חוקרים שבדית בודדה גן שמופיע אצל גברים וגורם להם להימנע מלהתמסד, כך מדווחת היום (שני) רשת ה-BBC. המדענים מצאו כי למי שיש את הגן (שממוספר 334) סיכויו להתחתן פחותים.

552 זוגות תאומים שהיו במערכות יחסים ארוכות נבדקו, ונשאלו סדרת שאלות בנוגע לקשרים שלהם עם בעליהן ונשותיהם. וכך, הגברים בעלי הגן 334 זכו לניקוד נמוך מבנות זוגם בכל הקשור לטיב הקשר. הגברים להם היו שני עותקים של הגן היו בעלי סיכויים כפולים שבקשר הזוגי שלהם היה משבר בשנה האחרונה.

כל אותן נשים שמתלוננות שגברים סובלים מנכות רגשית ישמחו לשמוע כי מחקרים גילו שאותו הגן משפיע ישירות על אוטיזם. מחקרים אחרים בבעלי חיים גילו כי הגן משפיע על יכולתם של נברנים להישאר מונוגניים.

"זו הפעם הראשונה שנמצא גן ספציפי שמשפיע על הדרך בה גברים מתחברים לבנות זוגם", אמר ראש החוקרים, האסה ואלום. "הנשים שנשואות לגברים עם 334 היו בממוצע מרוצות פחות במערכות היחסים שלהן מאשר נשים שנשואות לגברים להם לא היה הגן, שמופיע אצל 40 אחוזים מאוכלוסיית הגברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully