וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתה בת ה-17 של פיילין בהריון

המושלת שבחר מקיין לסגנית הודיעה כי בתה, בחודש החמישי להריונה, תתחתן עם אבי התינוק. כעת נותר לראות את תגובת המצביעים השמרנים

המועמדת הרפובליקנית לסגנית נשיא ארה"ב שרה פיילין הודיעה הערב (שני) כי בתה בת ה-17 נמצאת בחודש החמישי להריונה. פיילין הכריזה כי בתה בריסטול תתחתן עם בחיר לבה, ו"ותזכה לאהבה ולתמיכה ללא סייג מכולנו". כך מדווחת רשת ABC.

לפי המפלגה הרפובליקנית, המועמד לנשיאות ג'ון מקיין ידע על ההריון לפני שהודיע על בחירתו בפיילין ביום שישי האחרון. אחת הסיבות בגינן בחר מקיין במושלת אלסקה בת ה-44, שמחזיקה בתפקיד פחות משנתיים, היה משום היותה שמרנית אדוקה שתומכת בלובי הנשק האמריקאי ומתנגדת להפלות. כעת, העבודה שבתה קיימה יחסי מין לפני שנישאה עשויה להעים את זוהרה בעיני המצביעים השמרנים שמתקשים להזדהות עם מקיין, גרוש בעצמו.

הבחירה בפיילין תוארה ברוב אמצעי התקשורת המרכזיים כהימור וכמעידה על מצוקה במחנה הרפובליקני. בחודשים האחרונים תקף מקיין את יריבו הדמוקרטי ברק אובמה על מה שתואר בעיניו כחוסר נסיון, אולם כעת החליט להעמיד לצדו אשה חסרת כל נסיון במדיניות בינלאומית, שעשויה להיקרא להיות נשיאה במקרה שמקיין בן ה-72 לא יוכל למלא את תפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully