וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז: "ברק נכשל כרה"מ ולבני חסרת ניסיון"

פנחס וולף

16.8.2008 / 22:30

שאול מופז השתמש בדברי שרת החוץ ושר הביטחון כדי לנגח את שניהם: "ציפי לבני צודקת בכך שברק נכשל כראש ממשלה, מנגד אהוד ברק צודק בכל הקשור לחוסר הניסיון של לבני"

שר התחבורה שאול מופז, שהגן על לבני מהתקפותיו של ברק, פונה הערב ומתקיף בעצמו את יריבתו לראשות קדימה וגם את שר הביטחון אהוד ברק.

"אני שומע את חילופי הדברים של עמיתי ואני רוצה לומר לכם ששניהם צודקים, לבני צודקת בכך שברק נכשל כראש ממשלה ועכשיו הוא גם נכשל כראש מפלגה. מנגד אהוד ברק צודק בכל הקשור לניסיון בטחוני. הוא יודע שמי שאין לו הבנה וניסיון בתחום הביטחוני לא יכול להיות ראש ממשלה, כבר עשינו מספיק ניסויים בעניין הזה. שילמנו מחיר כבד. ואין לנו את הפריבילגיה לעשות ניסויים נוספים".

ההתבטאויות של מופז מגיעות דווקא לאחר שנראה שהוא מנסה להנמיך את האש בקרב המילולי בין לבני לברק. השבוע ביקר מופז את דבריו של ברק כלפי לבני ואמר כי "סף העוינות הפוליטי עלה מדרגה וכי מדובר בהתקפה אישית על לבני".

"לברק יש את הזכות לומר את מי הוא אוהב ואת מי הוא לא אוהב, את מי הוא מעריך ואת מי הוא לא מעריך, אבל מעבר לאמירת חוסר היכולת שלה, הירידה להתקפה אישית היא לא בסדר". לבני אמרה בכינוס של פעילי קדימה, שבו השתתפה ביחד עם מופז "עזבו אתכם מהתקפות, קטן עלי, קטן עלינו וקטן על קדימה". אולם נראה שכאשר בכינוס פעילים נמצא מופז לבדו ללא המועמדת לראשות קדימה לבני הביקורת כלפיה נשמעת בקול רם הרבה יותר.

מופז פנה לתומכיו בכנס תמיכה שארגן בכרמל ואמר כי "אין מקום למתלמדים ויש צורך בניסיון. בטחון ישראל זה לא דבר קטן, זה נושא רציני מאוד, שדורש אנשים רציניים והחלטות רציניות. חברי קדימה יודעים היטב שאנו נמשיך ונוביל את המדינה באחריות ובשיקול דעת ונחתור להשיג שלום בלי למכור את הנכסים הלאומים והאסטרטגים שלנו".

במפלגת העבודה מיהרו למתוח הערב ביקורת על שר התחבורה מופז. "מופז היה הרמטכ"ל ושר ביטחון בשש השנים שקדמו למלחמת לבנון השנייה והוא נושא באחריות מרכזית לחוסר המוכנות של צה"ל למלחמה. הוא כשל בכך שלא הבהיר את המציאות הזו לממשלה ערב פתיחת המלחמה והיה שותף לחלק גדול מהחלטות הכושלות במהלך המלחמה. קצב הזיגזוגים בקווי הקמפיין של מופז מתחרים בקצב הזגזוג שלו בין הליכוד לקדימה כשהיה צריך לקבל החלטה אופורטוניסטית למי להצטרף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully