וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל: ארגנטינה ממשיכה להרשים

ללא ליאו מסי שקיבל מנוחה, השיגה ארגנטינה ניצחון קליל נוסף, 0:2 על סרביה. גם חוף השנהב ברבע הגמר, ניגריה מחכה לה שם בדרבי אפריקאי

נבחרת הכדורגל של ארגנטינה, שהבטיחה כבר במחזור הקודם את עלייתה לרבע הגמר, סיימה את משחקי בית א' בסטייל ועם ניצחון שלישי משלושה משחקים, 0:2 על סרביה. בניגוד לאיטליה שלא ממש ניסתה לשחק כדורגל מול קמרון, ארגנטינה לא התחשבה בפנטזיות העלייה של סרביה והשיגה ניצחון קליל, למרות ששיחקה בהרכב חסר, ללא ליאו מסי שקיבל מנוחה. לארגנטינה תצטרף ברבע הגמר, חוף השנהב, שניצחה 0:1 את אוסטרליה.

דרבי אפריקאי החצי הגמר

ארגנטינה - סרביה 0:2

אזקיאל לאבצי כבש את הראשון בפנדל בדקה ה-13. בדקה ה-81 נשרק פנדל נוסף לזכות ארגנטינה. אנחל די מריה, שחקנה של בנפיקה, החטיא הבעיטה אך קיבל הזדמנות נוספת מהשופט, שגם אותה הצליח השוער הסרבי הדף בפעם השנייה. שלוש דקות מאוחר יותר כבש דייגו בואנהנוטה את השער השני בבעיטה חופשית. אקס מכבי תל אביב, הסרבי מיליאן מרדקוביץ' הרבה להחמיץ. ארגנטינה תפגוש ברבע הגמר את הולנד.

חוף השנהב - אוסטרליה 0:1

חוף השנהב השלימה את הטריפל האפריקאי, והצטרפה גם היא לרבע הגמר. סלומון קאלו כבש את השער היחיד במשחק ושלח את הנבחרת לרבע הגמר, שם מחכה ניגריה, במשחק שיבטיח נציגה אפריקאית אחת לפחות בארבע האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully