וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל: ניצחון קשה לארגנטינה על אוסטרליה

שער של אזקיאל לאבצי בדקה ה-77 העניק לארגנטינה ניצחון שני בטורניר. הולנד ניצלה מהפסד לארה"ב. ניצחונות גדולים לניגריה וחוף השנהב

נבחרת ארגנטינה השיגה היום (ראשון) ניצחון שני בטורניר האולימפי, 0:1 על אוסטרליה. אחת המועמדות המובילות לזכות במדלית הזהב, ממשיכה להציג כדורגל בינוני, ולאחר שניצחה בקושי 1:2 את חוף השנהב במשחק הפתיחה, התקשו הארגנטינאים מול הגנה אוסטרלית חסונה, אבל העפילו לחצי הגמר.

כרגיל, ליונל מסי היה במיטבו והוביל את ארגנטינה לניצחון הקשה. מבצע קבוצתי של מסי, חואן ריקלמה ואנחל די מריה מבנפיקה, הביא לשער הניצחון אותו כבש אזקיאל לאבצי, שחקנה של נאפולי, בבעיטה מהאוויר, 13 דקות לפני סיום המשחק. לאוסטרלים כעת יש נקודה אחת משני משחקים.

במשחק השני בבית א', השלימה חוף השנהב יום מושלם לאפריקאיות, עם ניצחון גדול 2:4 על סרביה, שקירב אותה לרבע הגמר. סקו סיסה כבש לחוף השנהב בדקה הרביעית, אך מיודענו מיליאן מרדקוביץ', אקס מכבי תל אביב ושחקן שנדונג לוננג הסינית, כבש בדקה ה-15 את השוויון. בדקה ה-24 חזרה חוף השנהב להוביל משער עצמי של סלובודן ראיקוביץ'. סלומון קאלו מצ'לסי קבע 1:3 בדקה ה-70, אך דורדיה ראקיץ' צימק שוב בדקה ה-89. המילה האחרונה הייתה שייכת לגרביניו שקבע את התוצאה הסופית בדקה ה-90.

בבית ב' השיגה ניגריה ניצחון חשוב 1:2 על יפן. לאחר מחצית מאופסת כבש ויקטור אובינה מקייבו את השער הראשון בדקה ה-58, ויקטור אניצ'בה הכפיל את היתרון בדקה ה-74 ויוהי טויודה צימק ל-2:1 חמש דקות לאחר מכן. ליפן היה זה ההפסד השני במשחקים והיא מתקרבת לחזרה הביתה.

הולנד, אחת המועמדות למדליה, ניצלה בעור שיניה מהפסד מביך לארה"ב. שער שוויון של ג'ראלד סיבון, חלוץ הירנביין, קבע 2:2 בתוספת הזמן והציל את ההולנדים מהדחה מוקדמת. ראיין באבל העלה את שחקניו של פופה דה האן ליתרון בדקה השמינית, אך האמריקאים ביצעו מהפך משערים של סשה קלייסטן וג'וזי אלטידור. כעת, לניגריה וארה"ב יש ארבע נקודות כ"א, להולנד יש שתיים בלבד, אך ניצחון במשחק האחרון מול יפן החלשה, יעלה את ההולנדים לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully