וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריטים ישתתפו במתקפת הקרקע באפגניסטן

רויטרס

26.10.2001 / 10:59

ההחלטה התקבלה לאחר היסוסים רבים ודיונים ממושכים; שר ההגנה יצא לתדרך מפקדי יחידות המתאמנות במדבר בעומאן; שלוש בריגדות של חיל הנחתים המלכותי יהוו את חוד החנית של כוח הלחימה

בריטניה צפויה להודיע היום, לאחר היסוסים רבים ודיונים ממושכים, על החלטתה לשגר מאות חיילי קומדו לאפגניסטן, להשתתפות מלאה במתקפת הקרקע המתוכננת. מקורות בלונדון מסרו כי השר הממונה על הכוחות המזויניים, אדם אינגרם, צפוי להכריז על ההחלטה, שנתקבלה לאחר דיונים והיסוסים רבים, במושב הפרלמנט היום.

המקורות מסרו גם כי שר ההגנה הבריטי, ג'ף הון, יצא לעומאן כדי לתדרך את מפקדי הצבא בדבר חלקם במבצע. לפי דיווחים בתקשורת, שלוש בריגדות של כאלף אנשי חיל הנחתים המלכותי יהוו את חוד החנית של הכוח הבריטי.

בינתיים מתאמנים כוחות חיל הנחתים במדבר בעומאן, בתנאי מזג אוויר קשים של כ-43 מעלות. בנוסף, מדי שנה עורכות יחידות הקומנדו אימונים בנורבגיה בטמפטורה נמוכה מאפס, שיכולים להוות חזרה גנרלית לקראת הלחימה בהרי אפגניסטן בחורף המקפיא. רוג'ר ליין, מפקד של אחת הבריגדות הנערכות ללחימה, קבע השבוע בנחרצות: " אנו קיימים לשם מבצעים. אם יש עבודה לעשות, הם (פקודיו) יבצעו אותה באופן מבריק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully