וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן מורגן פרימן נפצע בתאונת דרכים

טלי גולדשטין

4.8.2008 / 19:19

השחקן בן ה-71 היה מעורב בתאונה סמוך לעיירה קטנה במיסיסיפי. לפי דיווחים, הוא שבר את הכתף ומצבו טוב

השחקן מורגן פרימן נפצע אתמול בלילה (ראשון) בתאונת דרכים קשה שאירעה סמוך לעיירה רולוויל שבמיסיסיפי. השחקן בן ה-71, פונה מזירת התאונה באמצעות מסוק לבית חולים בממפיס, טנסי ועבר ניתוח. לפי מקור המקורב לשחקן, פרימן נח בבית החולים ומקבל משככי כאבים, "הוא שבר את הכתף והיד אך מצבו טוב. הוא מתלוצץ עם האחיות".

מדיווחים ראשונים עולה כי מכונית ה"ניסן מקסימה" של השחקן סטתה מהדרך והתהפכה מספר פעמים. קליי מק'פרין, עורך הצהובון "סאן סנטינל" בצ'רלסטון, הגיע לזירת האירוע בכביש המהיר מספר 32 של מיסיסיפי רגעים ספורים אחרי התאונה. לדבריו, המכונית של פרימן עפה מהכביש המהיר ונחתה בתוך תעלה.

מק'פרין הוסיף כי "פרימן היה בהכרה, דיבר ואף התבדח עם צוות החילוץ". מק'פרין סיפר כי אנשים החלו להצטופף במקום כדי לראות את המתרחש, ואדם אחד אף ניסה לצלם את השחקן הפצוע עם המצלמה של הטלפון הנייד שלו. פרימן התבדח בתגובה ואמר: "בלי צילומים בחינם". לא ברור עדיין אם התאונה נגרמה כתוצאה משתייה מרובה של אלכוהול. פרימן עצמו מתגורר בצ'רלסטון, במרחק קילומטרים ספורים מזירת התאונה. בבעלותו גם בית בעיר ניו יורק.

מקורות המקורבים לפרימן אמרו כי "הוא נח בבית החולים בנוחות, לאחר שניתנו לו משככי כאבים. הוא סובל מכתף ויד שבורים, אבל הוא בסדר, וכבר צוחק עם צוות בית החולים".

קללה על השחקנים ב"באטמן האביר האפל"?

פרימן נולד ב-1937 במדינת טנסי והחל את דרכו כשחקן על גבי במת התיאטרון בשנות השישים לפני שעבר למסך הגדול. במהלך השנים, הוא יצר לעצמו קריירה מפוארת המבוססת על גילום דמויות פקחיות ונחושות. הוא ידוע בקולו הסמכותי והמרגיע, אותו תרם פעמים רבות כששימש כקריין בסרטים דוקומנטריים ובפרסומות, בנוסף לתפקידיו בקולנוע.

בשנות ה-80 החל פרימן לפתח את הקריירה הקולנועית שלו, והופיע בתחילה בסרט לצדו של רוברט רדפורד, בהמשך העשור הופיע במספר סרטים מוכרים, ביניהם דרמת הפשע "חוכמת רחוב" מ-1987, עליו היה מועמד לאוסקר לשחקן המשנה.

משחקו המרגש כנהג שחור של קשישה לבנה (ג'סיקה טנדי) , בסרט "הנהג של מיס דייזי" (1989), המתרחש בדרום העמוק של ארצות הברית, זיכה אותו בפרס גלובוס הזהב ובמועמדות שניה לאוסקר, הפעם בקטגוריית השחקן הטוב יותר.

המועמדות השלישית הגיעה ב-1994, שוב בעבור השחקן הטוב ביותר, בסרט "חומות של תקווה", המבוסס על נובלה של סופר ספרי האימה סטיבן קינג. שנה לאחר מכן שיחק בסרט "שבעה חטאים" לצדו של בראד פיט. ב-2003, השתתף פרימן בסרט הקומדיה "ברוס הגדול מכולם", בו כיכב כאלוהים לצד ג'ים קארי.

את פרס האוסקר הנכסף קיבל פרימן, נשוי ואב לארבעה, בסופו של דבר ב-2004 בעבור תפקידו בדרמת האגרוף בבימויו של קלינט איסטווד "מיליון דולר בייבי". בסרט גילם את המתאגרף לשעבר "Scrap-Iron" דופריס הלוקח תחת חסותו מתאגרפת חובבנית ושאפתנית, הלוא היא הילרי סוונק. ב-2008 יצא הסרט "מתים על החיים", בו כיכב פרימן לצד השחקן ג'ק ניקולסון, שבו שיחק חולה סופני היוצא להגשים את משאלות ליבו בטרם ילך לעולמו.

פרימן אמור לככב בסרט "הגורם האנושי", שיתוף פעולה נוסף עם קלינט איסטווד, על חייו של נלסון מנדלה, נשיא דרום אפריקה לשעבר ולוחם האפרטהייד שחגג 90 בחודש שעבר. הסרט נמצא עדיין בשלבים הראשונים להפקתו.

הסרט האחרון בו כיכב פרימן הוא "באטמן האביר האפל", בו הוא גילם בפעם השניה את דמותו של לושיוס, האחראי על העזרים הטכניים החדשניים בהם משתמש גיבור העל. לאחרונה נראה כי הולכת ומתהווה קללה על הסרט שובר הקופות. השחקן הית' לדג'ר, שגילם את דמות הג'וקר, מת לפני מספר חודשים בדירתו בברוקלין לאחר שערבב תרופות, ולהבדיל כריסטיאן בייל המגלם את באטמן נעצר בשבוע שעבר לאחר שאמו ואחותו הגישו נגדו תלונה בגין תקיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully