וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטסט עולה על טיל

רון ארטסט, אחד השחקנים הכי מבוקשים הקיץ ב-NBA שביקש לעזוב את סקרמנטו, עובר ליוסטון. מקגריידי: ”אני לא יכול להיות יותר שמח”

אחרי שלא מעט קבוצות, ביניהן מיאמי, דטרויט והלייקרס רדפו אחריו, רון ארטסט עובר ליוסטון רוקטס, כך אישרו מקורות בכירים ב-NBA. הפורוורד הקשוח עובר לרוקטס, בעוד שסקרמנטו תקבל עבורו את בחירת הדראפט הראשונה בעונת 2009, את בובי ג'קסון ואת זכויות הדראפט על דונטה גרין. כמו כן הקינגס יקבלו כמיליון דולר במזומן. אלא שהעסקה לא תוכל לצאת לפועל לפני חודש אוגוסט, כיוון שגרין לא יכול לעבור בטרייד לפני כן. בכך, יחבור ארטסט לאחד ממאמניו האהובים מן העבר, ריק אדלמן.

"כן, העניין סוכם", אמר סוכנו של ארטסט, מארק סטיבנס. "עכשיו אנחנו רק צריכים לקבל את אישור הליגה על המעבר. עד שזה לא יקרה, זה לא רשמי". כבר לפני כחודש נשמע ארטסט כשהוא אומר כי הוא רוצה לעזוב את קבוצת המלכים, למרות שהוא לא מימש את האופציה שהייתה לו ליציאה מחוזהו בסוף השנה. הוא קיווה לעבור לקבוצה "בה הוא יוכל להיות יותר מחויב מאשר לסקרמנטו", צוטט הפורוורד.

בטקסס, ישלים ארטסט טריו אימתני, הכולל גם את טרייסי מקגריידי ויאו מינג. "אני לא יכול להיות יותר שמח", אמר טי-מאק כששמע על העסקה שסוכמה. "אני שמח שההנהלה מחזקת את הקבוצה. כעת נהיה אחת מקבוצות העלית של הליגה. אם זה נכון, זה בדיוק מה שחיכיתי לו 11 שנים בקריירה שלי. אני מרגיש שנוכל להתחרות בהכי טובים", הוסיף האיש שלא עבר מעודו את הסיבוב הראשון בפלייאוף. אולי כעת ארטסט יהיה הילד הרע שיוביל אותו לפחות צעד אחד קדימה.

ארטסט, 28, ששיחק בסנט ג'ון בקולג', מוכר בעיקר בזכות שני דברים: הכישרון הרב שלו במגרש ואישיותו הבלתי יציבה. בעונת 2004/5, כשכידרר באינדיאנה פייסרס היה מעורב באחת התקריות המכוערות בתולדות הליגה כשהיכה אוהדים של דטרויט במהלך משחק ב'פאלאס'. הוא ספג את העונש הכי קשה בהיסטוריית ה-NBA, כשהושעה עד סופה של אותה עונה (73 משחקים). באפריל השנה הוא עבר ניתוח בבוהן רגל שמאל.

כששיחק 40 משחקים בסקרמנטו תחת ניצוחו של אדלמן הוא השיג ממוצעים מצוינים של 16.9 נקודות, 5.2 ריבאונדים ושיא קריירה של 4.2 אסיסטים למשחק. ב-2004 הוא אף זכה בתואר שחקן ההגנה הכי טוב בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully