וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלוף שטרן: "צה"ל לא צריך לפנות ישובים"

17.7.2008 / 19:56

בטקס החלפת ראשי אגף משאבי אנוש בצה"ל, התייחס שטרן להתנתקות ואמר כי למרות דעתו "אם תוטל המשימה בעתיד, נבצע אותה"

"פינוי ישובים לא צריך להיות מוטל על צה"ל", כך אמר היום (חמישי) אחר הצהרים ראש אגף משאבי אנוש היוצא אלוף אלעזר שטרן, בטקס חילופי ראש אמ"ש בבסיס תל השומר. לתפקידו יכנס אלוף אבי זמיר. "אם תוטל עלינו משימה כזו בעתיד, נבצעה באופן מלא", הוסיף שטרן, "אך גם אז חשבתי שאין זו משימה של צה"ל ואני חושב כך גם היום".

אלעזר שטרן, הידוע בהתבטאויותיו מעוררות המחלוקת, הודה לרמטכ"ל גבי אשכנזי "שנתן לי גיבוי להביע את עמדותיי, גם אם הן היו חריגות". בנאומו, הגיב אשכנזי לדברי שטרן ואמר כי "מדובר בקצין יוצא דופן ודעתן שלא נרתע להביע את דעותיו". הוא הוסיף וברך את שטרן על המפעלים שהקים בתפקידו, "אתה יכול להביט עליהם בסיפור רב".

שטרן התייחס בנאום הפרידה לאירועי אתמול, במהלכם בישר למשפחת גולדווסר על זיהוי גופתו של אהוד. "אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לסיים את שירותי בזמן שחיילי צה"ל גולדווסר ורגב הוחזרו לישראל", אמר, "ההזדמנות ללוות את המשפחה מרגע החטיפה ועד להודעה הכואבת על מותם".

אשכנזי דיבר גם הוא על עסקת השבויים עם ארגון חיזבאללה. "אנו נושכים שפתיים אל מול המחיר אך בו בעת זוקפים קומה כצבא וכאומה". לטענתו, "על אף מורכבות העסקה, לא היה לנו ספק באם להשיב את חיילינו שהיו בשבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully