וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חרדי בן 61 הפעיל תחנת סמים מביתו

נתיב נחמני

15.7.2008 / 17:23

חוקרי המשטרה פשטו על ביתו של יוסף דיטש, וגילו להפתעתם כמויות גדולות של סמים ושל כלי נשק. פרקליטו: "הוא לוקה בנפשו"

יוסף דיטש, תושב שכונת מאה שערים שבירושלים, חרדי בן 61 נשוי ואב לשמונה, נעצר בחשד שהפעיל תחנת סמים מביתו. היום (שלישי) הוא הובא לבית משפט השלום בירושלים, שם לבקשת המשטרה הוארך מעצרו בשישה ימים.

למרות שכבר קשה להפתיע את חוקרי מרחב ציון, כמות הסמים ואמצעי הלחימה שנחשפו בביתו של דיטש, סב ל-50 נכדים, ישארו בזיכרונם זמן רב. חמישה קילוגרם מריחואנה, שלוש סוליות חשיש, שתילי מריחואנה, עשרות כדורי חגיגת, אקדחים מאולתרים, אקדח אותנטי, תחמושת, סכינים והרשימה נמשכת.

מזה כשבועיים מנהלת במרחב ציון חקירה סמויה נגד החשוד, לאחר שמידע מודיעני שהגיע למשרד המודיעין והבילוש של המרחב הביא לפתיחתה. במסגרת החקירה, התחזו השוטרים לצרכני סמים וקנו מהחשוד חשיש בארבע הזדמנויות שונות. אתמול החליטו במשטרה שיש בידיהם מספיק ראיות נגד האיש והפכו את החקירה לגלויה בפשיטה על ביתו.

החשוד: "זה לא הופך אותי לסוחר"

החשוד הובא היום לבית המשפט, שם ביקש נציג המשטרה, רס"ר מלכיאל היטב, להאריך את מעצרו לצורך המשך החקירה. החשוד טען כי הסמים שימשו אותו לצורכיו האישיים וטען שנועדו להקל על כאבי הגב והשיניים מהם הוא סובל. הוא גם סיפר כי מידי פעם נהג לכבד חברים שהגיעו לביתו, אך טען שהוא לא רואה בכך כל פסול. "כשהייתי בישיבה, אני זוכר שלא היה לי הרבה כסף וכשחבר היה מבקש סיגריה הייתי נותן לו אחת והוא היה נותן לי שקל תמורתה. זה לא הופך אותי לסוחר", טען דיטש בבית המשפט.

סניגור טען כי מרשו לוקה בנפשו וכי הוא זקוק לאישפוז. שופטת השלום אתי באום ניקוטרה קיבלה את טענתו, ובמקביל להארכת מעצרו הורתה כי הוא יועבר לבדיקה פסיכיאטרית שתבחן את מצבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully