וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחד החטופים נהרג, גורל השני לא ברור"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

15.7.2008 / 9:52

עיתון לבנוני המקורב לחיזבאללה מדווח כי "יתכן שההערכה הישראלית לפיה שני החיילים מתים אינה נכונה". אין אישור לידיעה מכל מקור אחר

"ניתן לומר בוודאות שאחד החיילים נהרג בעת אירוע החטיפה" - כך מסרו מקורות בכירים לעיתון הלבנוני "אל-אחבאר", המקורב לחיזבאללה. המקורות מסרו עוד כי הם אינם יכולים להעריך מה מצבו הבריאותי של החייל השני שנחטף.

המקורות אמרו כי אחת החוליות שתקפה את כלי הרכב, שבהם נסעו בין השאר חיילי המילואים אלדד רגב ואהוד גולדווסר, העבירה את שני החטופים למכונית אזרחית. אותה מכונית הסיעה את השניים למקום סמוך על מנת להחליף מכונית. "באותו שלב היה ברור שאחד החיילים בחיים", הבהירו.

עוד נמסר, כי לאחר שנשבו גולדווסר ורגב על ידי אחת החוליות של חיזבאללה והוסעו לתוך לבנון, שפכה חולייה אחרת, המכונה "חוליית הניקוי", בנזין על שני כלי הרכב הצבאיים והציתה אותם. המקורות טוענים, כי יתכן וההערכה הישראלית לפיה שני החיילים מתים אינה נכונה. "מצב הרכבים הוא ההוכחה של ישראל בנוגע לגורלם של שני החיילים", אמרו.

במערכת הביטחון אמרו בעקבות פרסום הידיעה כי "נסראללה ממשיך לנסות ולהתל במשפחות החטופים עד לרגע האחרון של ביצוע העסקה". לפני כשבועיים דיווח העיתון הסעודי "אל-ווטן" מפי מקורות בלבנון, כי "צפויה הפתעה גדולה בעת עסקת חילופי השבויים". אולם ייתכן בהחלט כי שני הדיווחים הללו מהווים מניפולציה נוספת של חיזבאללה, ערב ביצוע עסקת חילופי השבויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully