וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 עצורים במבצע להרחקת רכבי השטח מהחופים

קובי מנדל

13.7.2008 / 8:42

המבצע נערך בעקבות דריסת התיירת בחוף הקשתות בשבוע שעבר. מבצעים דומים יערכו בכל סוף שבוע עד סוף עונת הרחצה

שישה נהגים נעצרו, 10 כלי רכב הושבתו ו-40 דוחות נרשמו בסוף השבוע לנהגים בעלי מכוניות שטח במהלך מבצע שנערך בחופי הים מקריית ים ועד לחדרה. את המבצע ביצעה המשטרה בעקבות אירוע דריסת הסטודנטית משבדיה, בחוף הקשתות דרומית לחיפה בשבוע שעבר.

רפ"ק חיים חלפון, קצין אגף התנועה במרחב חוף אמר לוואלה! חדשות, כי במבצע השתתפו כ-100 שוטרים, מתנדבים ופקחים מהרשויות המקומיות באזור. הוא ציין כי בכלי הרכב שהושבתו נמצאו ליקויים בטיחותיים. לדבריו, הנהגים שנעצרו נהגו בשכרות וחלקם אף התקיפו שוטרים בעת מעצרם. השישה הוזמנו לשימוע שיערך היום (ראשון), בו תישקל שלילת רישיונם לחודש. רפ"ק חלפון ציין כי "עבודה זו צריכה להתבצע על ידי הרשויות המקומיות ורשות הטבע והגנים". הוא הוסיף כי מבצע כזה ייערך בכל סופי השבוע הקרובים, עד לתום עונת הרחצה.

התיירת, בת 24, נדרסה בשבת שעברה על ידי רכב שטח בעת ששכבה על החוף. היא נפצעה באורך בינוני וסבלה מפגיעות בראש ובעמוד השדרה. הנהג הדורס נתפס וטען להגנתו כי לא ראה את התיירת. בחודש מרץ האחרון נדרס פעוט בן שנתיים על ידי נהג טרקטורון שהתפרע בחוף הים בנתניה. למרות החוק האוסר על נסיעה על חוף הים במרחק של פחות ממאה מטר מקו המים (בכל החופים ברחבי הארץ), ממשיכים מדי שבת עשרות נהגי ג'יפים להגיע לחוף הקשתות בחיפה, שאיננו מוכרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully