וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חיל האוויר מתאמן בשמי עירק

אתר חדשות אירני מדווח כי בשבועות האחרונים משתמש חיל האוויר הישראלי בבסיסי ארה"ב בעירק, ומתאמן לקראת תקיפה באירן

ארצות הברית אישרה למטוסי חייל האוויר להשתמש בבסיסיה בעירק ולטוס בשטחה האווירי, ככל הנראה על מנת להתאמן לתקיפה אפשרית נגד אירן. כך דווח אמש (חמישי) באתר חדשות אירני. על פי גורמים המקורבים לשר ההגנה העירקי, זה מספר חודשים שמטוסי חיל האוויר משתמשים בבסיסי ארה"ב בעירק כדי להמריא ולנחות.

אזרחים עירקים דיווחו כי לאחרונה נרשמה תנועה ערה של כלי טיס של חיל האוויר הישראלי בבסיסי חיל האוויר האמריקאי בנסיריה, דרומית מזרחית לבגדד, וכן בבסיס חדית'ה, עיר בדרום עירק. לטענתם, כמות מטוסי התובלה והקרב, המסוקים וכלי הטיס הבלתי מאוישים עלתה משמעותית בשלושת השבועות האחרונים.

לדברי האזרחים, הגרים בקרבת מקום, האבטחה סביב הבסיסים תוגברה משמעותית. ככל הנראה, כלי הטיס מגיעים מירדן ונוחתים בבסיס האמריקאי אל-אסד סמוך לחדית'ה. בדיווח נטען כי ככל הנראה, מדובר בהכנות לתקיפה משותפת של ארה"ב וישראל נגד מתקני הגרעין באירן.

לפני כחודש דווח בתקשורת העולמית, כי חיל האוויר ערך תרגיל רחב היקף המדמה תקיפה באירן, תחת פיקוחה של ארצות הברית. על פי הדיווח, כ-100 מטוסי קרב ישראלים, בשיתוף מסוקים ומטוסי תידלוק השתתפו בתימרוני ענק מעל חופי יוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully